۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۲۱

جانشین انتظامی استان ایلام تشریح کرد؛

تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات

تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات

ایلام-جانشین انتظامی استان ایلام، تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن نجفی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گریزی به تمهیدات ویژه پلیس برای تعطیلات پایانی سال زد و اظهار کرد: پلیس ایلام با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته در صدد است با تدوین برنامه‌های هدفمند و راه اندازی گشت‌های آشکار و پنهان راه هرگونه سرقت را از سارقان سلب و با مجرمان و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه جابجایی منزل در ایام نوروز ممنوع است، گفت: جابجایی‌های بین شهری فقط با مجوز نیروی انتظامی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ نجفی به پیش بینی پلیس برای راه اندازی و استقرار کانکس به منظور امنیت در تفرجگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به آزاد بودن مسافرت‌های نوروزی و افزایش ترددات در این ایام از همه هموطنان می‌خواهیم تا در صورت امکان هر ۳ دوز واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی راه اندازی گشت‌های محله محور به منظور پیشگیری از سرقت، اجرای طرح نوروزی پلیس راه، دستگیری معتادان متجاهر و معرفی به کمپ‌های ترک اعتیاد به منظور کاهش آمار سرقت، استقرار گشت‌های پیاده و موتوری در مکان‌های خرید، تامین نظم ترافیکی پنجشنبه و جمعه پایان سال را از برنامه‌های پلیس استان خواست و از همشهریان خواست تا با رعایت هشدارهای پلیس، خادمان خود را در مجموعه انتظامی استان یاری کنند.

جانشین انتظامی استان در ادامه به کشف بیش از یک میلیون ترقه و مواد منفجره در طول هفته گذشته در سراسر استان اشاره کردو اظهار داشت: هنجار شکنان در چهارشنبه پایانی سال پس از هماهنگی با مقامات قضایی در بازداست بسر خواهند برد.

کد خبر 5448076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha