۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱

طی پیامی تاکید شد؛

آیت الله علوی عمری در کنار نظام و انقلاب ایستاد

آیت الله علوی عمری در کنار نظام و انقلاب ایستاد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان طی پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشته آیت الله علوی گرگانی گفت: این عالم مجاهد، همواره بر حفظ نظام و انقلاب کوشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله علوی گرگانی نوشت: رحلت عالم ربانی آیت الله حاج سید محمدعلی علوی‌گرگانی را به محضر امام زمان (عج) و امام خامنه‌ای و حوزه‌های علمیه و شاگردان و ارادتمندان و مقلدان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

در این پیام آمده است: مرحوم آیت الله علوی گرگانی در دوران عمر با برکت خود در کنار تلاش علمی و تربیت شاگردان و طلاب، وفادارانه در کنار نظام و انقلاب ایستاد و از مصادیق جهادگران عرصه تبیین بود.

امام جمعه سمنان در این پیام می‌نویسد: در روزهای منتهی به میلاد حضرت صاحب‌الامر (عج) روح ملکوتی آن مرجع عظیم الشان در جوار حق آرام گرفت و از خداوند متعال علو درجات ایشان و حشر با اجداد طاهرینشان را مسالت می‌کنم.

به گزارش مهر، آیت الله علوی گرگانی شب گذشته در بیمارستان شهید بهشتی قم و به دلیل بیماری دار فانی را وداع کرد. ایشان متولد سال ۱۳۱۸ از شاگردان آیت الله العظمی شاهرودی بودند. به نظر می‌رسد پیکر ایشان در گرگان تشییع شود.

کد خبر 5448324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha