۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۵۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان:

وجود خلأ بازرسی در تویسرکان/ نظارت ها بر بازار قوت گیرد

وجود خلأ بازرسی در تویسرکان/ نظارت ها بر بازار قوت گیرد

همدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه در شهرستان تویسرکان خلأ بازرسی وجود دارد، گفت:در حوزه نظارت و پایش، نهاده و اقلام یارانه دار باید بررسی های دقیقی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر پور مجاهد چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان تویسرکان گفت: ستاد بانک اطلاعاتی در حوزه تولید در زمینه صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در هر ۶ ماه بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه هدف اقلام یارانه دار را مشخص در اولویت قرار دهند، خاطرنشان کرد: کمبود نیرو جهت بازرسی‌های بازار شب عید و مابقی روزها پیگیری جدی انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر اینکه در حوزه نظارت و پایش هم نهاده و اقلام یارانه دار باید بررسی‌های دقیقی انجام شود، تصریح کرد: تولید و توزیع مرغ شرایط بهتری پیدا کرده است.

پورمجاهد گفت: تویسرکان کانون تولید تخم مرغ است و باید پیگیری شود تا کمبودی در این زمینه نداشته باشد؛ از سویی، اتاق اصناف شهرستان نیز باید کمیسیون نظارت را فعال‌تر کند.

وی با بیان اینکه عدم صدور فاکتور توسط اصناف تخلف محرز است، بیان کرد: کشتارگاه مرغی در تویسرکان با پیگیری‌های زیاد شروع به کار کرده و حال، تأمین مرغ شهرستان را باید در اولویت کار خود قرار دهد و در صورت مازاد به دیگر استان‌ها صادر کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تصریح کرد: مجموعه نظارتی و بازرسی باید اقتدار خود را حفظ کند تا از تخلفات در سطح بازار جلوگیری کنند و نسبت به افرادی که تکرار تخلف دارند نباید اغماض شود و حتماً باید با آنها برخورد جدی صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه قاچاق آرد در نانوایی‌ها بسیار مهم است و باید با متخلفانی که آرد تحویل می‌گیرند اما نان پخت نمی کنندپخت نان ندارند، برخورد شود؛ افزود: در بحث بازرسی‌ها سازمان جهاد و سازمان صمت کمک ویژه به شهرستان‌ها کنند اما متأسفانه شاهد این هستیم که در شهرستان خلأ بازرسی وجود دارد.

پورمجاهد با بیان اینکه در حوزه تولید نیز جلسه ستاد تسهیل و بازدید و بررسی‌های پروژه‌ها در این شهرستان انجام می‌شود، گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات و اشتغال روستایی شهرستان تویسرکان خوب عمل کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: هیچ گونه کمبودی درزمینه تأمین کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال دراستان وجود ندارد.

کد خبر 5448906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha