۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی:

طرح ویژه ترافیکی در باغ رضوان ارومیه اجرا می شود

طرح ویژه ترافیکی در باغ رضوان ارومیه اجرا می شود

ارومیه - سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی از اجرای طرح ویژه ترافیکی در باغ رضوان ارومیه در پنجشنبه آخر سال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا پناهی مقدم در این زمینه اظهار کرد: با توجه در قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و حضور مردم جهت خرید نوروزی درخواست می‌شود شهروندان برای جلوگیری از ترافیک در خیابان‌های شهر ارومیه تا حد امکان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال پلیس راهور همه ساله در چنین ایامی از تمامی توان و امکانات خود در جهت رفع موانع ترافیکی شهرها اقدام می‌کند و حتی نیروهای اداری و ستادی نیز از امروز وارد انجام این مأموریت شده تا با حضور دائمی موجبات رفاه و آسایش شهروندان را فراهم آوریم، در حالی که شهروندان نیز در چنین روزهایی باید حوصله و صبر خود را بالاتر ببرند.

پناهی مقدم ادامه داد: پلیس تحت هر شرایطی در خدمت شهروندان خود بوده و به همکاران خود نیز توصیه کرده ام تا در این ایام ضمن مدارا کردن با مردم، دادن تذکر را در سرلوحه کارهای خود قرار داده و با مردم و رانندگان مدارا کنند و از جریمه محوری پرهیز کرده تا مردم با خیال آسوده به کارهای نوروز خود بپردازند.

وی گفت: در این رابطه نیز مردم باید سعی کنند تا حداکثر از بروز ترافیک جلوگیری کرده و در روزهای پایانی از خودروهای شخصی خود کمتر استفاده کنند و پلیس را در کنترل ترافیک یاری نمایند تا سالی توأم با شادمانی را برای شهروندان خود فراهم کنیم.

کد خبر 5449171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha