۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳

امام جمعه انزلی:

همه برای رفع کاستی‌ها و نابسامانی‌های انزلی کمک کنند

همه برای رفع کاستی‌ها و نابسامانی‌های انزلی کمک کنند

انزلی- امام جمعه انزلی گفت: همه باید برای رفع نابسامانی‌ها و کاستی‌ها و عقب ماندگی‌های کشور و استان گیلان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان انزلی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار انقلاب، اظهار کرد: با وجود فراز و فرودهای بسیار انقلاب از ابتدا تا کنون، نیاز به مبارزه با فساد همچنان احساس می‌شود.

وی به شعار دولت سیزدهم در مبارزه با فساد اشاره کرد و افزود: سران سه قوه برای مبارزه با فساد و گسترش عدالت و قانون باید دستورالعمل مناسب را تدوین کرده و مدیرانی را نیز در این راستا منصوب کنند.

حجت الاسلام‌شمس الدین ادامه داد: این دولت با شعار جوان گرایی و روحیه انقلابی بر روی کار آمده و در سطح کلان کشور نیز از وزیران جوان استفاده شده است.

وی اظهار کرد: ایجاد تشویش در فضای مجازی برای انتصاب مسئولانی که معرفی می‌شوند شایسته نیست.

امام جمعه انزلی تاکید کرد: من در انتخاب فرماندار جدید هیچ دخالتی نداشتم و این انتصاب تصمیم استانداری بوده و از این انتخاب نیز حمایت می‌کنم.

حجت الاسلام شمس الدین اضافه کرد: همگان باید برای رفع نابسامانی‌ها، عقب ماندگی‌ها، فسادها و کاستی‌های موجود در شهرستان در راستای تحقق شعارهای دولت سیزدهم کمک کنند.

گفتنی است در این جلسه «محمدپور خوش سعادت» به عنوان سرپرست فرمانداری انزلی معرفی شد و از تلاش‌های «امیر جانبازی» سرپرست فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

کد خبر 5449317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha