۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹

شهردار زنجان:

پروژه‌های نیمه تمام از عمده مشکلات شهری در زنجان است

پروژه‌های نیمه تمام از عمده مشکلات شهری در زنجان است

زنجان-شهردار زنجان،گفت: پروژه‌های نیمه تمام از عمده مشکلات شهری در زنجان است و اجرای برخی پروژه‌ها مثل سبزه میدان، مشارکت عوامل دخیل دیگری مثل شرکت برق و آب را هم می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروزفر ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: رویکرد شهرداری فراهم کردن رفاه و توزیع خدمات عادلانه در شهر است.

وی اظهار داشت: در این راستا پروژه‌های شهری نیز با این رویکرد اجرایی می‌شود و پارک بزرگ هاشمی نژاد در مساحت ۶.۵ هکتار در منطقه بی‌سیم زنجان احداث می‌شود.

شهردار زنجان گفت: دفاع از حقوق شهروندی وظیفه شهرداری است و شهروندان حق دارند در شهری آباد و زیبا زندگی کنند.

فیروزفر تاکید کرد: پروژه‌های نیمه تمام از عمده مشکلات شهری در زنجان است و اجرای برخی پروژه‌ها مثل سبزه میدان، مشارکت عوامل دخیل دیگری مثل شرکت برق و آب را هم می‌طلبد.

وی با بیان اینکه پروژه دوربرگردان پل امام حسن (ع) و بازگشایی محور پادگان ارتش نیز سوم خرداد سال آینده به بهره برداری می رسند، ابراز داشت: پارکینگ طبقاتی خیابان سعدی نیز در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

شهردار زنجان ابراز کرد: ساماندهی بازار سنتی زنجان از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری در سال آینده است.

فیروز فر یاد آورشد: ایستگاه‌های اتوبوس وسط خیابان‌های مرکز شهر برچیده می‌شود و تمهیدات مقدمات برای این منظور انجام شده است.

وی افزوود: حلقه مفقوده ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان، عدم اطلاع رسانی است و شهروندان اگر از نحوه ارائه خدمات مطلع باشند، بخش قابل توجهی از مسائل رفع می‌شود.

شهردار زنجان تصریح کرد: شهروندان از طولانی شدن انجام پروژه‌های شهری گلایه دارند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های دقیقی که داریم مبنای ما این است که از طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ در شهر جلوگیری کنیم.

فیروز فر گفت: رنامه‌های فرهنگی نیز در اولویت شهرداری است و سال آینده، بر فرهنگ شهروندی متمرکز خواهیم شد.

وی از اضافه شدن ۱۸ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری خبر داد و یاد آورشد: ۳۶ دستگاه مینی بوس نیز برای تقویت این ناوگان در حال تهیه و خریداری است.

کد خبر 5449341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha