۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰

معاون استاندار لرستان:

لزوم کار جهادی و مضاعف مدیران/کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست

لزوم کار جهادی و مضاعف مدیران/کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست

پلدختر- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم کار جهادی و مضاعف از سوی مدیران، گفت: در این رابطه کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام ستاری امروز پنجشنبه در جلسه تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری پلدختر با تبریک فرا رسیدن میلاد مهدی موعود (عج) اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان سرمشق جهانی شکل گرفته و استقلال آن در بعد منطقه‌ای الگوی تمام عیار برای تمام ملت‌ها است و دنیا به این امر اذعان دارد.

مردم همیشه از مسئولان جلوتر بوده‌اند

وی افزود: هرچند حاکمان سرسپرده نمی‌خواهند به این امر اذعان کنند اما در عمل می‌دانند که اگر در عرصه سیاسی بخواهند نظام جمهوری اسلامی را نادیده بگیرند برنامه‌های آنها به بن بست می‌رسد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: این موضوع در بحث برون منطقه‌ای مانند خلیج فارس و در خاورمیانه به اثبات رسیده و تمام استکبار با قدرت پوشالی اش در برابر خواسته‌های نظام ما سر تعظیم فرود آورده است.

ستاری افزود: طی ۴۲ سال گذشته هر جا خطری برای نظام بوده حضور مردم مانع شده و مردم همیشه از مسئولان جلوتر بودند.

لزوم کار جهادی و مضاعف مدیران/کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست

وی یادآور شد: شاید برخی مسئولان در عرصه خدمتگزاری کم‌کاری کردند اما مردم با همه نا مهربانی‌ها تا پای جان پای نظام و انقلاب هستند که جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: جمهوری اسلامی باید تکیه گاه مردم باشد و عملکرد مسئولان به گونه‌ای باشد تا مردم در سایه این نظام مقدس احساس امنیت کنند.

لرستان پیشتاز در پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور

ستاری گفت: کوتاهی از هیچ مسئولی در نظام جمهوری اسلامی قابل قبول نیست و مدیران باید با تلاش مضاعف و جهادی به صورت شبانه روز در خدمت مردم، مشکلات آنها را با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها رفع کنند که هیچ مشکلی نیست که قابل حل نباشد.

وی افزود: متأسفانه در ادوار گذشته بر اثر عملکرد برخی مدیران شکافی بین مردم و مسئولان ایجاد شده که باید با تکریم و احترام به مردم و خدمتگزاری بی‌منت و مضاعف این شکاف ترمیم شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، مسئولیت زیر پرچم ولایت را افتخار مسئولان دانست و یادآور شد: مدیران باید فراتر از وقت اداری با نگاه مسئولیت آور نسبت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که تکریم مردم در ابعاد گوناگون نخستین اصل است.

لزوم کار جهادی و مضاعف مدیران/کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست

ستاری افزود: نظام جمهوری اسلامی در بعد بیرونی و فرا منطقه‌ای جهانی است اما در بعد اجرایی همیشه می لنگد بنا بر این مسئولان باید بدانند برای خدمت گذاری پا به این عرصه گذاشته‌اند و این نظام متعلق به همه مردم به عنوان مهم‌ترین پشتوانه است.

وی، این استان را در پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور نسبت به سایر استان‌ها پشتاز دانست و گفت: ۱۷۹ مصوبه که از تمام سفرهای استانی رئیس جمهور بیشتر است نتیجه این سفر به لرستان بود که با پیگیری‌ها استاندار بومی، جهادی و انقلابی برخی به نتیجه رسیده و برخی تا حصول نتیجه در حال پیگیری مجدانه در ارتباط با وزرا و معاونان رئیس جمهور است.

کد خبر 5449483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha