۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۱۵

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی خبر داد؛

فعالیت تعدادی از کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ایام نوروز

فعالیت تعدادی از کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ایام نوروز

بیرجند- مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: تعدادی از کتابخانه های عمومی استان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ برای استفاده اعضا و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی فعال هستند.

محمود حاجی در گفتگو با خبر نگار مهر با تبریک پیشاپیش نوروز ۱۴۰۱ به هم استانی‌ها و همه اعضای کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با تلاش همه همکاران ما در کتابخانه های عمومی استان و اعضای این کتابخانه ها برنامه‌های متنوعی در کتابخانه های عمومی شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شد.

به گفته وی رونمایی از ۱۶ کتاب دفاع مقدس، برگزاری مسابقه‌های مختلف مانند مسابقه کتاب خوانی نماز، مسابقه کتاب خوانی با محوریت وصیت نامه الهی _ سیاسی امام خمینی (ره)، بزرگداشت حکیم نزاری و اجرای طرح کتابخانه گردی در شهرستان‌های استان تنها تعدادی از آنها است.

وی در باره چگونگی فعالیت کتابخانه های عمومی استان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ تعدادی از کتابخانه های عمومی فعال می‌باشند و به اعضا و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی خدمات ارائه می‌کنند.

وی بیان داشت: در بیرجند روز ۲۸ اسفند کتابخانه های الغدیر و محمد علی کریم پور، ۲۹ تا پنج فروردین کتابخانه های الغدیر، استاد سعیدی، حضرت خدیجه کبری، الوالاباب از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ خدمات ارائه می‌کنند.

به گفته حاجی در دیگر شهرستان‌های استان هم کتابخانه های عمومی بر اساس زمانبندی که اعلام می‌شود در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به اعضا و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی خدمات ارائه می‌کنند.

کد خبر 5450134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha