۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان:

طرح بهار خدمت در سمنان اجرا می‌شود/ اعزام گروه‌های جهادی

طرح بهار خدمت در سمنان اجرا می‌شود/ اعزام گروه‌های جهادی

سمنان- جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه طرح بهار خدمت تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در استان اجرا می‌شود، گفت: موضوع طرح، اعزام کاروان‌های جهادی به نقاط محروم است.

مهدی کاشفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طرح بهار خدمت به همت قرارگاه محرومیت زایی سپاه استان سمنان و همچنین با مشارکت اقشار مختلف بسیجیان از پزشکی، مهندسی و… آغاز شده است، تاکید کرد: این طرح تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده که در قالب این طرح پنج هزار بسیجی به نقاط محروم استان سمنان خدمت رسانی کنند، افزود: اعزام کاروان‌ها و گروه‌های جهادی به نقاط محروم استان برای سازندگی و محرومیت زدایی از محورهای اصلی خدمت بهاری است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه نقاط محروم استان جامعه هدف این طرح هستند، ابراز کرد: اعزام تیم‌های جهادی پزشکی و ارائه خدمات مختلف دندانپزشکی، سلامت و بهداشت، پزشکی، واکسیناسیون مقابله با کرونا و… از جمله گروه‌های جهادی اعزامی در این مدت است.

کاشفی از راه اندازی پایگاه سیار واکسیناسیون نوروزی توسط بسیجیان خبر داد و ابراز داشت: هدف گذاری که برای این کار جهادی صورت گرفته، تکمیل چرخه واکسیناسیون به خصوص دز سوم در روستاهای استان سمنان است.

وی از اعزام گروه‌های جهادی عمرانی نیز خبر داد و ابراز داشت: گروه‌های عمرانی برای بهسازی خانه‌ها و مدارس، خانه‌های بهداشت، زیرساخت‌های آب رسانی روستاها و… اعزام می‌شوند همچنین خدمت رسانی به مردم روستاهای محروم در قالب دامداری، کشاورزی، راه سازی و ابنیه، فرهنگی، آشنایی با مسائل دینی و.... نیز صورت می‌گیرد.

کد خبر 5450149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha