۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

گشت ویژه نوروزی پلیس برای جلوگیری از سرقت/سارقان مرخصی نمی‌گیرند

گشت ویژه نوروزی پلیس برای جلوگیری از سرقت/سارقان مرخصی نمی‌گیرند

اصفهان- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از ایجاد گشت های ویژه کمین و شکار برای نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: مقرر است تا سارقان زندانی و دستگیر شده تا پایان نوروز به مرخصی اعزام نشوند.

حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص احتمال افزایش سرقت‌ها در ایام عید با سفرهای بین شهری اظهار داشت: به منظور تنگ‌تر شدن فضا برای مجرمان و افزایش احساس امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز ۱۴۰۱ گشت‌های ویژه کمین و شکار پلیس آگاهی استان در مرکز استان راه اندازی شدند.

وی با بیان اینکه گشت‌های مذکور به صورت حرفه‌ای و هوشمندانه عمل می‌کنند، افزود: این گشت‌ها در قالب ۱۲ تیم مستقل و به صورت مخفی بر اساس تخصص و آموزش‌های حرفه‌ای و با توجه به جغرافیای جرم در سطح شهر به گشت زنی می‌پردازند و در صورت ارتکاب هر جرمی از سوی مجرمان سابقه دار و خشن با آنان برخورد قانونی خواهند کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: عمده فعالیت این واحدهای تخصصی مبارزه با سرقت خودرو و موتورسیکلت، سرقت منازل و اماکن خصوصی، مغازه، جیب بری، کیف قاپی، سرقت‌های توأم با خشونت و سرقت داخل خودرو خواهد بود.

ترکیان از کنترل ویژه سارقان سابقه دار و شناسایی مجرمان و محکومان فراری و تحت تعقیب توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد تا سارقان زندانی و دستگیر شده تا پایان نوروز به هیچ عنوان به مرخصی اعزام نشوند، برای اینکه پلیس در اجرای طرح‌های خود موفقیت‌های لازم را کسب کرده و بتواند امنیت مطلوب را فراهم کند لازم است تا هم استانی‌های عزیز نیز همکاری خوبی را با مأموران پلیس داشته باشند.

کد خبر 5450493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha