۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان:

۷۰ درصد مدیران جدید منصوب شده همدان بومی هستند

۷۰ درصد مدیران جدید منصوب شده همدان بومی هستند

همدان- مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان گفت: ۷۰ مدیر تا به حال در استان انتصاب شده و صددرصد این انتخابات و منصوبات بومی بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی شنبه در فرمانداری شهرستان نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، خاطرنشان کرد: در دعای افتتاح که مؤمنی به محضر خداوند متعال عرضه می‌دارد که: خداوندا کمک برسان دولتی در جهان حکم‌فرما شود که دولت کریمه باشد و دو ویژگی داشته باشد: به اهل اسلام عزت دهد و اهل نفاق ذلیل شود.

وی در ادامه گفت: این مهم یکی از نشانه‌هایی است که ما باید برای خودمان محک قرار دهیم که تا چه حد در این راستا، جهت خدمت به مردم و اهداف دولت قدم بر می‌داریم.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری افزود: جهاد تبیین بسیار قابل ارزش و اهمیت است و از تأکیدات مقام معظم رهبری است، که هرآنچه دستاوردهای نظام و دولت است باید برای آگاهی مردم بیان شوند.

مخفی با بیان اینکه در دولت مردمی سیزدهم بنا بر این است که کار دست مدیران کاردان، دست پاک، خوش نام و با روحیه جهادی باشد، گفت: یکی از سیاست‌های مدیر ارشد استان و مجموعه استانداری انتصاب مدیران بومی است.

وی با بیان اینکه ۷۰ مدیر تا به حال در استان انتصاب شده و صددرصد این انتخابات و منصوبات بومی بوده است، خاطرنشان کرد: نهاوند شهر شهیدپرور، تاریخی و باقدمت است؛ چنین شهری دارای پتانسیل و زیرساخت‌های زیادی است که بتواند به جایگاه واقعی خود و در شأن مردم در دولت مردمی برسد.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: در دولت سیزدهم بر حضور جوانان بسیار تاکید شده که خوشبختانه هم در استانداری و هم در فرمانداری نهاوند شاهد بدنه جوان می‌باشیم.

مخفی در خاتمه گفت: یکی دیگر از موارد صورت گرفته در مجموعه استانداری همدان استفاده از مدیرانی از بدنه وزارت کشور می‌باشد که خوشبختانه تابه حال نیز محقق شده است.

کد خبر 5450503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha