۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۴۸

فرماندار شهرقدس؛

معضل بزرگ شهرقدس تک شهرداری است

معضل بزرگ شهرقدس تک شهرداری است

قدس- فرماندار شهر قدس با اشاره به اینکه راستای جهاد تبیین و پاسخگویی به مردم با هیچ مدیری تعارف نداریم گفت: معضل بزرگ شهرقدس تک شهرداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید گلیکانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید نوروز در رابطه با عملکرد ۹۰ روزه فرمانداری قدس اظهار داشت: شهرقدس با پایتخت فاصله کمی دارد و طبیعتاً سطح توقعات وسیع‌تری را می‌طلبد.

فرماندار قدس با اشاره به اینکه سال ۸۸ بخش قدس به شهر قدس ارتقا پیدا کرد اما برخی از ادارات همچنان مستقل نشده‌اند افزود: طی بیش از ۹۰ روز با توجه به عملکرد فرمانداری شهر قدس دفتر حوزه هنری این شهر با حضور مدیر حوزه هنری استان تهران همچنین هلال احمر شهر قدس با بیش از ۲۵۰ نفر، تاکنون آموزش دیده اند و تاکنون مدرسه استعداد درخشان تأسیس نشده بود که اکنون هم در بخش دخترانه و هم پسرانه مدرسه استعداد درخشان افتتاح شده است.

گلیکانی گفت: مجموعه شهر قدس افراد فرهیخته بسیاری دارد که طی سالیان اخیر مقام‌های بسیاری را کسب کرده ااند، در این ۹۰ روز اخیر اولین اداره‌ای که نیاز به تغییر مدیریت داشت در اسرع وقت با مدیریت جدید به فعالیت خود ادامه داد.

وی با اشاره به تخصیص ۲۵۰ لیتر آب پاک در ثانیه از خط شماره ۶ تهران عنوان داشت: در سال ۹۰ تسویه خانه فاضلاب افتتاح شد که در بحث فضای سبز از پساب‌ها استفاده می‌شود.

فرماندار قدس عنوان داشت: یکی از دغدغه‌های شهروندان فاضلاب بود و چون دیگر توانایی تزریق فاضلاب جدید وجود نداشت حدود یک سال و نیم اقدامی انجام شد و یک ماه قبل پیمانکار اداره آب شروع به کار کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد شهرستان بدون دغدغه فاضلاب خواهیم بود.

فرماندار شهرقدس بیان کرد: ایجاد دسترسی شهرستان‌های غرب استان تهران با حضور نمایندگان، مسئله ایجاد خط مترو به شهرستان قدس نتیجه داد و در سال جدید شاهد خواهیم بود، یکی از دغدغه‌های شهرقدس تک شهرداری بودن است که باعث می‌شود بسیاری از بارهای سیاسی شهرستان بر روی شهرداری باشد.

وی در رابطه با استیجاری بودن اماکن نیروی انتظامی تشریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قدس در سال آینده وارد مرحله ساخت و ساز می‌شود، سخت افزارهای نیروی انتظامی نیز تأمین خواهد شد.

وحید گلیکانی اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین مکلف به پاسخگویی مردم هستیم و در راستای پاسخگویی به مردم با هیچ مدیری تعارف نداریم و در چارچوب کاری با این مدیران به چالش کشیده خواهیم شد، مدیران باید در ۲۴ ساعت پاسخگوی انتقادات و نظرات مردم باشند.

وی در ادامه افزود: اگر در ادارات شهرستان مدیر و کارمندی در راستای ارائه خدمات به شهروندان توهین و جسارتی کرد شهروندان می‌توانند به صورت مکتوب یا حضوری اعلام کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد و مدیران در راستای جهاد تبیین و قانون باید پاسخگو باشند و سلیقه‌ای عمل نکنند.

کد خبر 5450577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha