۱ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۴۴

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

استفاده از ۲۶ تیم خودرویی و موتوری در پلیس راهور ایلام برای نوروز

استفاده از ۲۶ تیم خودرویی و موتوری در پلیس راهور ایلام برای نوروز

ایلام-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از به کارگیری ۲۶ تیم خودرویی و موتوری در پلیس راهور ایلام برای نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمد شاوردی بیان داشت: پلیس راهور در ایام نوروز ۱۴۰۱ در راستای افزایش خدمت رسانی به مسافران نوروزی، ۲۶ دستگاه تیم خودرویی و موتوری را بکارگرفته است.

وی افزود: در این ایام، نیروهای پلیس راهور در آماده باش کامل بسر می‌برند تا به مردم خدمت رسانی کنند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام ادامه داد: تخلفات رانندگی در این ایام توسط دوربین‌های نظارتی، پلاک خوان و خودروهای ثبت تخلفات رانندگی ثبت، و با رانندگانی که در این ایام تخلفات حادثه ساز مانند سبقت غیر مجاز، سرعت غیر مجاز داشته باشند برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد شد.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست، حتماً با سرعت مطمئنه و مجاز تردد کنند و از عجله و شتاب بی مورداکیدا خودداری شود و با مأموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند کنند تا شاهد وقوع تصادفات وحوادث ترافیکی تلخ و ناگوار نباشیم.

سرهنگ شاوردی ادامه داد: امسال پلیس راهور ناجا طرح تقدیر از رانندگان فاقد تخلف و تصادف در طرح نوروزی و قرعه کشی و اختصاص ۶ دستگاه سواری تارا و شاهین و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برقی را به عنوان جوایز رانندگان منضبط در دستور کار دارد.

#توسن_موتور

کد خبر 5451221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha