۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۳۰

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:

پیام مقام معظم رهبری پشتیبان شرکت های دانش بنیان خواهد بود

پیام مقام معظم رهبری پشتیبان شرکت های دانش بنیان خواهد بود

اردبیل - رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پیام مقام معظم رهبری در نوروز امسال مبنی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان بهترین پشتیبان برای فعالان اقتصاد دانش بنیان است.

حبیب ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ما از همین روزهای نخست سال کمر همت بستیم تا پیام و منویات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیده و به گسترش اقتصاد دانش بنیان کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز در این حوزه می‌تواند زمینه اشتغال پایدار و مولد را فراهم آورد که به درستی حضرت آقا در فرمایشات نوروزی خود به این موضوع تاکید کردند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: پارک علم و فناوری در کنار دانشگاه‌ها و مراکز علمی همچنین دستگاه‌های اجرایی سعی خواهد کرد تا در دو حوزه نقش شرکت‌های دانش بنیان را در اقتصاد کشور پررنگ جلوه دهد تا زمینه توسعه همه جانبه اقتصادی فراهم آید.

ابراهیم پور تأمین اعتبارات مورد نیاز را در کنار ایجاد زیرساخت‌های مدنظر در این بخش از ضرورت‌ها و الزامات برشمرد و بیان کرد: امیدواریم در کنار زیرساخت حمایت‌ها و تجهیزات فناورانه در ابعاد مختلف فراهم آید تا ما بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی نظام فناورانه کشور را نیازمند نگاه خلاقانه و همراه با دگرگونی توصیف کرد و گفت: پارک علم و فناوری حلقه واسط بین دانشگاه و مراکز تولید است که در این راستا سعی خواهیم کرد به معنای واقعی زیست بوم فناورانه استان را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل ادامه داد: کشورمان امروز در ابعاد مختلف به این زیست بوم به عنوان رویکرد اصلی نیاز دارد و ما در استان اردبیل با احصای ۲۲ شرکت دانش بنیان سعی دارد تا زمینه تولید محصولات نوآورانه همراه با تولید و اشتغالزایی دامنه دار فراهم آید.

ابراهیم پور تصریح کرد: تمرکز اصلی ما در سال ۱۴۰۱ بر حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان با نگاه اشتغال آفرینی خواهد بود تا در پایان سال کارنامه موفقی را در عمل به منویات مقام معظم رهبری نشان دهیم.

کد خبر 5451573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha