بنا بر اعلام شرکت نفت یمن؛

ائتلاف سعودی یکی دیگر از کشتی‌های حامل سوخت یمن را توقیف کرد

ائتلاف سعودی یکی دیگر از کشتی‌های حامل سوخت یمن را توقیف کرد

شرکت نفت یمن از اقدام خصمانه ائتلاف سعودی در توقیف یکی دیگر از کشتی های حامل سوخت این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عصام المتوکل» سخنگوی شرکت ملی نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی یکی دیگر از کشتی‌های حامل سوخت این کشور را توقیف کرده است.

بر اساس این گزارش، این شخصیت یمنی تأکید کرد: ائتلاف متجاوز سعودی با هدف تنگ‌تر کردن حلقه محاصره علیه مردم یمن، اقدام به توقیف کشتی حامل سوخت تحت عنوان «سی ادور» کرده است.

وی در همین زمینه اظهار داشت: کشتی «سی ادور» درحالی توسط ائتلاف متجاوز سعودی توقیف شده است که هم مورد بازرسی قرار گرفته بود و هم پیشتر مجوزهای لازم برای ورود به بنادر یمنی را از سازمان ملل متحد دریافت کرده بود.

المتوکل با اشاره به بحران انسانی در یمن که ناشی از کمبود سوخت در این کشور است، تصریح کرد: توقیف یکی دیگر از کشتی‌های حامل سوخت یمن تنها به درد و رنج یمنی‌ها اضافه خواهد کرد؛ مردمی که با کمبود بی سابقه سوخت مواجه هستند.

پیش از این، مقامات وزارت بهداشت یمن در واکنش به توقیف چند کشتی حامل سوخت این کشور توسط سعودی‌ها، گفته بودند: قطع سوخت رسانی، بسیاری از بخش‌های بیمارستانی یمن مانند بخش‌های دیالیز، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان و بخش‌های عمل جراحی را از فعالیت خارج کرده است.

کد خبر 5451715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • راستگو IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 0
      یمنی هابایدباموشک های نقطه زن به کشتی های نفتی سعودی درباب المندب حمله کنند تاتلافی بشه وقتی دیدن نفتکش هارامیزنی اوناهم کشتی های شمامتوقف نمیکنند
    • ساسان IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 0
      نظر غربگدایان در مورد این مردم ضعیف که بغیر خدا هیچ کس رو ندارن چیه ؟؟،براشون نیرو و ادوات جنگی و امکانات بشر دوستانه میفرستن یا برای مو و چشم و پوست سیاهشون که بمب آمریکایی تیکه تیکه میکنه ناراحت میشن؟؟
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      0 0
      شش پالایشگاه مهمش ازرده خارج کنید نفوذ کنید ولمب کار بزترند بترکد