۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰

۸۰ درصدتصادفات فوتی اصفهان واژگونی است/۲ فوتی در تصادفات امروز

۸۰ درصدتصادفات فوتی اصفهان واژگونی است/۲ فوتی در تصادفات امروز

اصفهان – رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ۸۰ درصد از تصادفات فوتی در استان اصفهان واژگونی خودرو و تک خودرویی بوده است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تردد در استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان اصفهان شاهد افزایش ۴۵ درصدی تردد در محورهای استان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه به دنبال افزایش تردد افزایش تصادفات را نیز شاهد بوده‌ایم، تصریح کرد: ۸۰ درصد تصادفات تک وسیله‌ای بوده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: در تصادفات تک وسیله‌ای شاهد فوت سرنشینان بوده‌ایم که عمده دلیل این امر نیز عدم استفاده از کمربند ایمنی و صندلی کودک توسط سرنشینان بوده است.

وی با بیان اینکه بی تجربه بودن رانندگان نیز از دیگر دلایل وقوع تصادفات فوتی در استان اصفهان در طرح نوروزی امسال بوده است، افزود: در سه فقره تصادف فوتی خانم‌های بی تجربه راننده بوده‌اند.

سرهنگ زارع در ادامه با بیان اینکه در مجموع مسافت بالای آزادراه‌ها و در عین حال نبود محرک‌های بصری در طول مسیر و هیپنوتیزم جاده از دیگر مشکلات موجود در استان اصفهان است، افزود: این امر منجر به خواب آلودگی رانندگان می‌شود که رانندگان نیز باید به این چالش توجه داشته باشند.

وی در خصوص مهم‌ترین حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان گفت: برخورد دو خودروی پژو به گاردریل در محور کاشان دو فوتی داشت.

کد خبر 5451805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha