۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۵۰

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان:

۲۷ مدرسه بروجرد با ۲۲۰ کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی است

۲۷ مدرسه بروجرد با ۲۲۰ کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی است

بروجرد- سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ۲۷ مدرسه بروجرد با ۲۲۰ کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی سهرابی امروز سه شنبه نظارت میدانی خود از وضعیت اسکان مدارس را با حضور در مراکز اقامتی آموزش و پرورش شهرستان بروجرد آغاز کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان ابتدا در بازدیدی سرزده از مدرسه هیئت امنایی فرهنگیان از مدارس گروه «ب» با ۳ خانواده از استان‌های قزوین، همدان و البرز دیدار و گفتگو کرد.

مسافران این استان‌ها از برخورد خوب همکاران، نظافت و فراهم بودن ملزومات ضروری اسکان همچون آشپزخانه، حمام و وسایل گرمایشی ابراز رضایت داشتند.

سید عیسی سهرابی در ادامه علاوه بر بازدید از مدرسه هیأت امنایی فرهنگیان و مدرسه فردوس، با حضور در پایگاه اسکان فرهنگیان بروجرد، با همکاران فرهنگی مستقر در این پایگاه گفت‌وگو کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعداد ۲۷ مدرسه با ۲۲۰ کلاس درس به امکانات اسکان مجهز شده و در صورت افزایش ماندگاری مسافران در بروجرد آمادگی کامل برای افزایش کلاس‌ها به منظور اسکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تجهیز این مدارس وجود دارد.

گفتنی است نظارت بر اسکان مدارس در اولویت برنامه‌های کاری قرار دارد و فردا نیز از مدارس دورود، ازنا و الیگودرز بازدید می‌شود.

کد خبر 5452069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha