۲ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۱۵

رئیس شبکه بهداشت گناوه:

مسافران نوروزی پروتکل‌های بهداشتی را فراموش نکنند

مسافران نوروزی پروتکل‌های بهداشتی را فراموش نکنند

بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با بیان اینکه مسافران مدت سفر خود را کوتاه کنند گفت: گردشگران و مسافران در سفرهای نوروزی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش نکنید.

عصمت حیدری در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان مسافرین نوروزی شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از دو سال از شروع همه‌گیری کووید ۱۹ امسال اولین سالی است که در گناوه همچون سال‌های گذشته پذیرای میهمانان عزیز نوروزی هستیم.

وی تصریح کرد: نباید فراموش کرد که پاندمی کرونا همچنان ادامه دارد و هرگونه سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند منجر به یک پیک سنگین و مرگ‌بار تر از پیک‌های قبلی شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: مسافرین نوروزی با تکمیل ظرفیت هتل‌ها و مکان‌های اسکان طی دو روز گذشته بهتر است زمان حضور در شهرستان گناوه را به دو روز کاهش دهند و هنگام حضور در بازارها و مکان‌ها شلوغ و پرتردد از ماسک مناسب استفاده کنند.

حیدری عنوان داشت: بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه به‌طور مستمر از همه هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مدارس محل اسکان بازدید می‌کنند و مشکلات بهداشتی را به مسئولین ذیربط انتقال می‌دهند.

گشت بازرسان بهداشت محیط

حیدری با تأکید به اینکه گرما و ازدیاد جمعیت خود می‌تواند باعث انتقال بیماری‌های واگیر و یا مسمومیت شود گفت: گشت بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه به‌منظور تأمین سلامت مواد غذایی از ۲۵ اسفندماه شروع‌شده و تا پایان تعطیلات به‌طور مستمر ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مسافرین نوروزی بهتر است مواد غذایی و آشامیدنی خود را از مکان‌های مطمئن تهیه کنید و حتماً به تاریخ انقضا و نحوه نگهداری مواد توجه کنید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری شهروندان و همراهی مسافرین نوروز ۱۴۰۱ آغاز سال شاد و همراه با تندرستی برای همه مردم باشد و هم میهمان و هم میزبان از سپری کردن این ایام کنار یکدیگر لذت ببرند.

کد خبر 5452115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha