۳ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۵۶

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه:

حضور گردشگران در هرسین نشان از ظرفیت گردشگری کرمانشاه دارد

حضور گردشگران در هرسین نشان از ظرفیت گردشگری کرمانشاه دارد

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: حضور گردشگران در هرسین نشان از ظرفیت گردشگری استان کرمانشاه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان هرسین که با حضور فرماندار و رؤسای کمیته‌های ۱۰ گانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزاری شد، اظهار کرد: طی امروز بازدید سرزده از بیمارستان شهدا، بازدید از یادمان مادر گلیم هرسین، خانه گلیم و پارک توحید صورت گرفت.

وی افزود: با تدبیر و برنامه ریزی فرماندار و اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان هرسین و نظر به اینکه این شهرستان به عنوان یک قطب گردشگری محسوب می‌شود شاهد حضور مسافرانی از اقصی نقاط کشور در این شهرستان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: ظرفیت مهم مهمان نوازی مردم هرسین و وجود اماکن تاریخی می‌تواند عاملی مهم برای توسعه گردشگری شهرستان هرسین باشد.

خوش اقبال همچنین در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان هرسین به بررسی اقدامات و گزارشات ارائه شده پرداخت و با بازدید میدانی از مکان‌های ذکر شده به بررسی چگونگی ارائه خدمات به مهمانان نوروزی و بیماران بیمارستان شهدای این شهرستان پرداخت.

کد خبر 5452657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha