۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۰۸

رییس جمعیت هلال‌احمر کشور خبر داد؛

فعالیت ۵۵ هزار امدادگر هلال احمر در کشور/ لزوم نظارت بر رستورانها

فعالیت ۵۵ هزار امدادگر هلال احمر در کشور/ لزوم نظارت بر رستورانها

همدان- رییس جمعیت هلال‌احمر کشور از فعالیت ۵۵ هزار امدادگر هلال احمر در کشور برای خدمت به مردم در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند ظهر پنجشنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان ضمن تبریک سال نو گفت: روحیه جهادی و نشاط اجتماعی جوانان در پایگاه‌های ویژه سلامت و همچنین پایگاه‌های جوانان جمعیت هلال احمر در ارائه خدمت به مردم کاملاً مشهود است.

وی با اشاره به اینکه اعضای جوانان جمعیت هلال احمر و نجاتگران همیشه در زمینه ارائه خدمات فرهنگی و بشردوستانه نقش آفرین هستند، اضافه کرد: ارگان‌های مشارکت‌کننده نیز به درستی در مکان ستاد اجرایی، گرد هم آمده‌اند و همفکری، همدلی و همکاری آنان باعث می‌شود که خدمات بهتری به مردم ارائه شود و هم‌افزایی خوبی ایجاد شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور خاطرنشان کرد: ماهیت تشکیل جمعیت هلال احمر کمک به آسیب‌دیدگان و ارائه خدمات بشردوستانه است که در این مسیر ایثارگری نیز حرف اول و آخر را می‌زند.

کولیوند به زمینه‌های آگاهسازی برای مقابله با کرونا و تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده از پایگاه‌ها، بیشترین موارد شکایت مربوط به مشکلات گواراشی و تنفسی بود.

وی خواستار نظارت بیشتر بر رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا شد و افزود: مسافران نوروزی می‌توانند در صورت مواجه شدن با مشکل با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با تصریح بر اینکه با افزایش سفرهای نوروزی طی امسال آن هم با وقفه دو ساله، تا حدودی متأسفانه تعداد تصادفات نیز افزایش داشته که مردم باید نسبت به رعایت قوانین توجه لازم را داشته باشند، اضافه کرد: هم‌وطنان گرامی به توصیه‌های راهنمایی و رانندگی و به‌ویژه پیش‌بینی‌های هواشناسی بسیار دقت کنند تا انشاالله به سلامتی سفر را به پایان برسانند.

کولیوند، از فعالیت ۵۵ هزار امدادگر هلال احمر در کشور برای خدمت به مردم در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: بالغ بر ۳۳ هزار نفر از این تعداد جزو جوانان جمعیت هلال احمر و بیش از ۲۰ هزار نفر نیز امدادگر و نجاتگر هستند.

کد خبر 5453044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha