۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۵۳

گروه ۷:

نسبت به استفاده از هرگونه سلاح ممنوعه از سوی روسیه هشدار می‌دهیم

نسبت به استفاده از هرگونه سلاح ممنوعه از سوی روسیه هشدار می‌دهیم

سران گروه هفت با صدور بیانیه‌ای نسبت به استفاده از هرگونه سلاح ممنوعه توسط روس‌ها علیه اوکراین هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، گروه هفت با صدور بیانیه‌ای بار دیگر به تهدید روسیه پرداخت.

در بیانیه صادر شده از سوی گروه ۷ آمده است: نسبت به استفاده از هرگونه سلاح شیمیایی و بیولوژیکی یا هسته‌ای توسط روسیه هشدار می‌دهیم.

گروه ۷ همچنین از تمامی کشورهای نفت خیز خواسته تا نسبت به بحران پیش آمده در نتیجه جنگ اوکراین از خود مسئولیت پذیری بیشتری نشان داده و سطح تولید نفت را افزایش دهند.

هشدارهای اینچنینی از سوی کشورهای عضو ناتو و هم پیمانان اروپایی در حالی است که مقامات روسیه پیشتر بارها تاکید کرده بودند که از بکار گیری سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیک پرهیز می‌کنند.

کد خبر 5453133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      1 1
      بدبخت روسیه تنهاست و یه مشت کشور بی وجود دور و برش ریختن شک نکنید همین کاری و که دارن با روسیه می کنن صد برابر این و سر ما خواهند اورد اگر قراره کاری کنیم همین الان وقتشه روسیه الان تنها داره در برابر این همه کشور ایستادگی می کنه اگر روسیه بهشون امتیاز می داد الان از خودشون بود و کاری باروسیه نداشتن
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      0 0
      منظورشون آزمایشگاه‌های شیمیایی و بیولوژیکی آمریکا در اوکراینه! تحریم‌های آمریکا اعمال شده علیه روسیه مردم اروپا رو به فلاکت و گرسنگی میکشونه. درواقع آمریکا داره اقتصاد اروپا رو نابود میکنه.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      0 0
      بزرگان و علمای ادیان برای نجات زنان و کودکان مردم مظلوم اوکراین تلاش کنند وتهاجم کور دل را محکوم کننددولتمردان دنیا در مقابل این نسل کشی وازار وشکنجه مردم مظلوم اوکراین مسئولند ودر پیشگاه خداوند و بشریت باید پاسخ گو باشند