۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۳

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان:

۲۲۹ شهید در ۶ گلزار شادگان به خاک سپرده شده‌اند

۲۲۹ شهید در ۶ گلزار شادگان به خاک سپرده شده‌اند

شادگان- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان با اشاره به خاکسپاری ۲۴۶ شهید در این شهرستان گفت: از این تعداد شهدا ۲۲۹ شهید در ۶ گلزار و سایر شهدا در گلزارهای شادگان مدفون هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حمر بعد از ظهر امروز جمعه ضمن بازدید از آرامستان‌های شهرستان شادگان، آمار شهدای شادگان را که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده‌اند ۲۴۶ شهید دانست و اظهار کرد: از این تعداد شهدا ۲۲۹ شهید در گلزارهای بخش مرکزی و دارخوین شادگان تدفین شده‌اند.

وی افزود: این شهدا بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، همچنین شهدای ترور، شهدای امنیت و آمران به معروف هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان ادامه داد: این شهدا در گلزار شهدای بوزی، عنایتی، توبچی، منصوره، دارخوین، دریسیه و دو گلزار گمنام در شادگان و دارخوین به خاک سپرده شده‌اند.

وی تصریح کرد: در بین ۲۲۹ شهید آلاله دفاع مقدس که در ۶ گلزار شهید تدفین شده‌اند، ۷ شهید گمنام وجود دارد که ۲ شهید گمنام در شهر دارخوین و ۵ شهید گمنام در شادگان تدفین شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان گفت: این اداره بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانباز، آزاده سرافراز و ایثارگران را تحت پوشش خود دارد و در راستای خدمت به آنان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.

کد خبر 5453376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha