۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۰۱

وزارت اوقاف مصر اعلام کرد؛

درهای مساجد مصر در ماه رمضان در طول روز بسته خواهد بود

درهای مساجد مصر در ماه رمضان در طول روز بسته خواهد بود

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، درهای مساجد مصر در ماه رمضان تنها زمان نماز باز می شوند و در طول روز بسته خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه ماه مبارک رمضان، مساجد مصر نیز آماده استقبال از نمازگزاران هستند. وزارت اوقاف مصر اعلام کرد: در دو سال گذشته با شیوع کرونا مساجد به طور کامل تعطیل شدند، اما امسال با کاهش آمار مبتلایان درهای مساجد هنگام نماز باز می‌شوند.

وزارت اوقاف مصر تاکید کرد که در ماه رمضان ۲۰۲۲ دروس دینی به مساجد باز می‌گردد و مصلای بانوان نیز باز است و سرویس‌های بهداشتی نیز باز خواهند بود.

این وزارتخانه تاکید کرد: اما در ماه رمضان درهای مساجد به طور کامل در طول روز بازنخواهد بود و تنها هنگام نماز باز می‌شود.

یک منبع آگاه در وزارت اوقاف مصر گفت: تمامی مساجد در استان‌ها در طول روز بسته خواهند بود و تنها نیم ساعت پیش از اذان باز خواهند شد و نمازهای یومیه در مساجد اقامه می‌شود.

این منبع افزود: مساجد کوچک که بعد از اقامه نمازهای یومیه بسته می‌شوند و مساجد بزرگ بعد از نماز صبح و ظهر بسته می‌شوند و بعد از نماز عصر تا پایان دروس دینی باز خواهند بود و بعد از ۱۰ دقیقه بسته می‌شوند و بعد از نماز عشاء نیز نماز تراویح برگزار می‌شود و سپس درهای مساجد بسته می‌شوند.

کد خبر 5453753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha