۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۴۶

فرمانده سپاه استان سمنان:

۴هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

۴هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

سمنان- فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای نوروز چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد، گفت: در این زمان ۶۵ میلیون تومان کمک برای مردم مظلوم یمن جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی بعد از ظهر شنبه در نشست در جلسه هماهنگی رزمایش «بهار خدمت» که به‌صورت ویدئوکنفرانس به میزبانی سپاه سمنان با بیان اینکه در ایام نوروز توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار گروه‌های جهادی قرار گرفته است، تاکید کرد: از ابتدای نوروز تا کنون چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل اقلام اساسی مورد نیاز خانوار در ایام نوروز است، ابراز داشت: این بسته‌ها در مناطق محروم و با اولویت خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و محروم توزیع شده است از سوی دیگر باید گفت ۶۵ میلیون تومان کمک برای مردم مظلوم یمن جمع‌آوری شد.

فرمانده سپاه استان سمنان از اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای استان در ایام نوروز نیز خبر داد و تاکید کرد: این گروه‌ها به روستاهای محروم اعزام تا در اقدامات درمانی، واکسیناسیون، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و… فعالیت کنند.

دامغانی با بیان اینکه رزمایش «بهار خدمت» در قالب کمک به مناطق محروم استان از استقبال خوبی بین اقشار مختلف بسیجیان استان برخوردار شد، بیان کرد: در کنار این اقدام، اعزام هزاران علاقمند به اردوی راهیان نور به صورت طلاب و روحانیان، خانواده‌ها و… را نیز در استان طی ایام نوروز شاهد بودیم که تا دهم فروردین ماه ادامه دارد.

کد خبر 5453773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha