۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۴۸

فرماندار دامغان:

۲۸ درصد اقامت مسافران نوروزی استان سمنان به دامغان تعلق یافت

۲۸ درصد اقامت مسافران نوروزی استان سمنان به دامغان تعلق یافت

دامغان- فرماندار دامغان درباره آمار اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان گفت: از ابتدای طرح تعطیلات نوروزی تاکنون ۲۸ درصد اقامت مسافران نوروزی استان سمنان به دامغان تعلق یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندر آبادی بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی دامغان به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه استقبال خوبی از ظرفیت‌های گردشگری و اسکان شهرستان از سوی مسافران نوروزی و گردشگران به عمل آمده است، تاکید کرد: خوشبختانه اقامت و اسکان مسافران نوروزی در دامغان علی رغم اینکه در برخی روزها مشکلات جوی نیز وجود داشت، به خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۲۸ درصد کل مسافران نوروزی استان سمنان در دامغان اقامت کردند که نشان می‌دهد زیرساخت‌های اقامتی در نظر گرفته شده برای مسافران نوروزی به خوبی جوابگوی مسافران بوده است، ابراز کرد: همانطور که پیش بینی می‌شود امسال همزمان با نوروز بعد از دو سال کرونایی همراه با محدودیت، شاهد افزایش چشم گیر مسافران نوروزی در دامغان بودیم.

فرماندار دامغان با بیان اینکه ۳۳ درصد از کل بازدیدهای اماکن گردشگری استان سمنان از ابتدای تعطیلات نوروزی یعنی ۲۵ اسفند ماه سال قبل تاکنون متعلق به شهرستان دامغان بود، تاکید کرد: سعی شده تا با شناساندن ظرفیت‌های گردشگری دامغان، جذابیت‌های خوبی را برای مسافران مهیا کنیم.

بندر آبادی با بیان اینکه ۲۲۰ کلاس درس برای میزبانی از مسافران نوروزی در شهرستان دامغان در نظر گرفته شده است، افزود: ۲۰ مدرسه و ده‌ها مسجد و اماکن مسافر پذیری برای ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائران رضوی هستند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با کرونا در آنها مرتباً مورد رصد قرار می‌گیرد.

کد خبر 5454131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha