۷ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۱۷

در سفر به لهستان؛

بایدن:پوتین نمی‌تواند درقدرت بماند/جهان برای جنگ طولانی آماده شود

بایدن:پوتین نمی‌تواند درقدرت بماند/جهان برای جنگ طولانی آماده شود

رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی در ورشو لهستان گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نمی تواند در قدرت باقی بماند و جهان باید برای جنگی طولانی مدت خود را آماده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی در ورشو لهستان، پیرامون ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که وی نمی تواند در قدرت باقی بماند.

بایدن همچنین ضمن خواستار شدن تغییر حکومت در روسیه، افزود که جهان باید برای جنگی طولانی مدت آماده شود.

این در حالی است که کاخ سفید در ادامه از این سخنان بایدن عقب نشینی کرده و اعلام کرد که اظهارات وی درباره اینکه باقی ماندن پوتین در قدرت ممکن نیست به معنای تغییر نظام و حکومت در روسیه نیست.

کاخ سفید گفت: چیزی که رئیس جمهور می خواست بگوید این بود که نمی توان به پوتین اجازه داد قدرت خود را بر همسایگان یا منطقه تحمیل کند.

کاخ سفید همچین افزود که بایدن درباره حکومت پوتین در روسیه و تغییر حکومت و نظام در این کشور صحبت نمی کرد.

کد خبر 5454202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م.ج FR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      1 0
      برو بابا باد شکمت رو نگهدار! تو رو چه به این حرفها!
    • کرامت الله سلیمی LT ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 1
      اگر روسیه چند هزار سلاح هسته ای دارد چطور بایدن می تواند پوتین را تهدید به برکناری از قدرت کند. چرا پوتین سکوت کرده است . و فقط تهدیدات بیهوده می کند. ایا این موشوع نشان نمی دهد که نه امریکا و نه روسیه و نه هیچ کشور دیگری چیزی به عنوان سلاح هسته ای در احتیار ندارند و در این مورد خالی بندی می کنند
    • بنام سردار سلیمانی US ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      11 2
      مرتیکه احمق افغانستان، عراق، لیبی، فلسطین، یمن را نابو و قتل عام کرد حالا در مورد دیگران صحبت میکند. شما هم گفته او را چاپ میکنید.
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      2 1
      بایدن هیچ غلطی نمی تواند بکند چون بلافاصله دولت دموکرات ها منحل میشه و دوباره جمهوری خواهان در امریکا به قدرت می رسن در صو رتیکه مردم امریکا و اروپا خواهان جنگ نیستند و بدنبال رفاه و آسایش خودشان می باشند و در صورت عدم دخالت غیرعاقلانه در جنگ دوباره دموکرات ها در امریکا در انتخابات بعدی به قدرت می ر
    • Shahrokh TH ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      2 1
      ایجاد تضاد و گسترش ان به بحران ، منبع درامد دمکراتها است . افغان - ایران - سوریه - یمن - لبنان - و اکراین ، طعمه ها بودند تا مارمولکی مثل بایدن به ثروت نامشروع برسد و در فکر مالکیت بر ان باشد .. سخنان او درباره پوتین ، مضحک است . .
    • DE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      2 1
      مثل همیشه در اینگونه جریانات رد پای ایالات متحده ی جنگ افروز رو میشه دید.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      1 2
      ،در حالی که بیشتر از یک ماه از آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین می‌گذرد، گزارش‌ها حاکی از توقف یا پیشرفت کند نیروهای روسی در جبهه‌های جنگ است شکست خفت با روسیه نزدیک است همه تجاوز وازار وشکنجه کودکان اوکراینی را محکوم کنند