۷ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۴۹

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین:

رژیم صهیونیستی با ایجاد دشمنان خارجی برجنایتهای خود سرپوش میگذارد

رژیم صهیونیستی با ایجاد دشمنان خارجی برجنایتهای خود سرپوش میگذارد

وزارت امور خارجه تشکیلات خود گردان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با ایجاد دشمنان خارجی برجنایتهای خود سرپوش میگذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که زمان یهودی سازی قدس و الحاق کرانه باختری و انحصار آن به عنوان عمق استراتژیک شهرکسازی برای رژیم صهیونیستی به پایان می رسد.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: رژیم صهیونیستی برای سرپوش نهادن بر جنایت های خود دشمنان خارجی خلق می کند تا از آن به عنوان ابزاری برای ایجاد رعب و وحشت داخلی میان کشورهای عربی استفاده کند.

در ادامه این گزارش تاکید شد که رژیم صهیونیستی با حمایت کامل آمریکا به دنبال توسعه یک ائتلاف امنیتی در چارچوب کلی نظامی است تا بتواند از آن در راه جاه طلبی های استعماری خود بهره کشی کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که هدف از تحرکات رژیم صهیونیستی سرپوش گذاشتن بر شهرکسازی های غیرمجاز این رژیم و ممانعت از تاسیس کشور فلسطین است.

این نهاد فلسطینی با اشاره به اینکه اسرائیل تلاش می کند تا ایران را نقطه تمرکز اصلی خود القاء کند، اعلام کرد: این رژیم ادعا می کند که سیاست خارجی خود را بر پرونده هسته ای ایران متمرکز کرده است حال آنکه تمرکز اصلی آن بر مسئله فلسطین است.

کد خبر 5454675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha