۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان خبر داد؛

تردد روزانه ۲۸ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی دامغان

تردد روزانه ۲۸ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی دامغان

دامغان- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان از ثبت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تردد روزانه در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان طی ایام تعطیلات نوروزی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابوطالبی ظهر سه شنبه در جریان بازدید فرماندار دامغان به میزبانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه تردد روزانه ۲۸ هزار و ۵۰۰ خودرو در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ایام نوروز ثبت شد، تاکید کرد: بر اساس سامانه تردد شمار، در هر ساعت به طور میانگین ۹۰۰ الی یک هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی شهرستان تردد کردند.

وی با بیان اینکه دامغان دارای یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر جاده مواصلاتی است، افزود: از این میزان ۵۸۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی و فرعی و ۵۱۲ کیلومتر دیگر راه روستایی است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان با بیان اینکه در این شهرستان چهار راهدارخانه دائمی و دو راهدارخانه فصلی وجود دارد، افزود: ۴۰ راهدار در سطح راهدارخانه‌ها و جاده‌های مواصلاتی شهرستان خدمت رسانی می‌کنند.

ابوطالبی با بیان اینکه یکی از محورهای مواصلاتی مهم و پرخطر در دامغان محور معلمان و جندق است ۲۴۰ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی دامغان واقع شده است، تاکید کرد: ۱۰ دستگاه خودرو اجاره‌ای دارای چراغ گردان با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای در این محور پرخطر استقرار دارند.

کد خبر 5455430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha