۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

تجهیز بخش ناباروری بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد به سرعت انجام میشود

تجهیز بخش ناباروری بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد به سرعت انجام میشود

بجنورد- معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت گفت: برای تکمیل و تجهیز بخش‌های نوزادان و ناباروری بیمارستان بنت الهدی بجنورد به سرعت اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان علوم پزشکی خراسان شمالی و نمایندگان مجلس، اظهار کرد: باید روحیه نشاط را در بین همکاران حوزه سلامت تزریق کنیم تا بتوانیم با خدمت بی منت خود، لبخند رضایت بر چهره مردم ببینیم.

وی تصریح کرد: خدمت بی منت و حفظ کرامت مردم در ارائه خدمات حوزه سلامت و داشتن گوش شنوا برای شنیدن دردهای مردم از جمله مصادیق مدیریت جهادی است چرا که جایگاه‌ها و موقعیت‌ها گذرا بوده و فقط خدمت به مردم پایدار است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت موضوع سلامت را از جمله مهم‌ترین حوزه‌ها در نظام‌های مختلف جهان دانست و بیان کرد: تجربه موفق ادغام آموزش پزشکی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می‌تواند به عنوان یک الگو در دیگر نظام‌ها استفاده شود.

رحیمی با تأکید بر اینکه نباید به تجربه‌های تلخ گذشته برگردیم، گفت: نمونه و الگوی قرارگیری صنعت در کنار دانشگاه و شکل‌گیری نظام تربیت از آموزش به تولید و ارائه خدمات، دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند که مسئولیت خطیر آموزش پزشکی در نظام سلامت را برعهده دارند.

وی با اشاره به سفر خود به خراسان شمالی، افزود: این استان برای ما اهمیت و اولویت ویژه‌ای دارد چرا که ازجمله مناطقی است که وظیفه داریم بیشتر به آن توجه کنیم و سیاست و تأکید وزیر بهداشت نیز در همین راستا است.

رحیمی با تاکید بر اینکه پروژه‌های خراسان شمالی حتماً در اولویت اصلی وزارت بهداشت قرار دارد، تصریح کرد: توجه ما از حوزه بهداشت به سمت درمان و با رعایت زیرساخت‌های درمانی خواهد بود تا شاهد ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت استان باشیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت با اشاره به بازدید خود از بیمارستان بنت الهدی بجنورد، گفت: برای تکمیل و تجهیز بخش‌های نوزادان و ناباروری این بیمارستان به سرعت اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با مجموعه اقدامات کارشناسی باید بتوانیم پروژه‌های ضروری حوزه سلامت استان را آغاز و پیش ببریم عنوان کرد: با قرار گرفتن این پروژه‌ها در مصوبات سفر ریاست جمهوری، روند اجرای آن را تسهیل خواهیم کرد.

کد خبر 5455507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha