۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۴

جانشین فرمانده انتظامی البرز مطرح کرد؛

خط بطلان پلیس بر قدرت نمایی اوباش نظرآباد

خط بطلان پلیس بر قدرت نمایی اوباش نظرآباد

البرز - جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۴ نفر از اوباش سابقه دار نظرآباد توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار کرد: در پی ثبت چند تماس از سوی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر اعلام قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی از سوی ۴ از اوباش سابقه دار شهر نظرآباد، دستگیری نامبردگان به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران به یکی از بوستان‌های شهر نظرآباد اعزام و مشاهده نمودند که ۴ نفر از اوباش سابقه دار شهرستان با حالتی غیرعادی در حال عرضه اندام با سلاح سرد هستند که بلافاصله مأموران وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی هر ۴ اوباش را دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سرهنگ "گودرزی" خاطرنشان کرد: به اوباش سابقه دار هشدار می‌دهیم که همه تحرکات آنها زیر نظر پلیس است و از همشهریان عزیز نیز انتظار داریم تا هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5456099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha