۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۴۳

در تماس تلفنی زلنسکی و ولیعهد ابوظبی اعلام شد؛

جدیدترین موضع گیری امارات درباره جنگ اوکراین

جدیدترین موضع گیری امارات درباره جنگ اوکراین

رئیس جمهوری اوکراین در تماس تلفنی با ولیعهد ابوظبی وی را در جریان تازه ترین تحولات مربوط به بحران اوکراین قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، رئیس جمهوری اوکراین در تماس تلفنی با ولیعهد ابوظبی وی را در جریان تازه‌ترین تحولات مربوط به بحران اوکراین قرار داد.

بر اساس این گزارش، محمد بن زائد ولیعهد ابوظبی، با دریافت تماس تلفنی از جانب «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس جمهوری اوکراین، تحولات مربوط به بحران اوکراین و مذاکرات جاری برای کاهش تنش در این منطقه را بررسی کرد.

در این تماس تلفنی، ولیعهد ابوظبی ضمن اطلاع از روند مذاکرات جاری میان اوکراین و روسیه، بر اهمیت گفتگو و تفاهم و حمایت از راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز برای مهار بحران تأکید کرد.

او همچنین بر اولویت حفاظت از جان شهروندان غیر نظامی و اهمیت افزایش تلاش‌های کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی برای تأمین کمک‌های انسانی به آسیب‌دیدگان از بحران تأکید کرد.

محمد بن زائد افزود که امارات از همه تلاش‌های مسالمت‌آمیز و طرح‌هایی که موجب تسریع در حل بحران از روش‌های دیپلماتیک شود حمایت می‌کند.

رئیس جمهوری اوکراین نیز از اقدامات دولت امارات برای تسهیل روند ورود شهروندان اوکراینی به امارات و اقامتشان در این کشور و نیز کمک‌های انسان‌دوستانه ارسالی امارات به اوکراین قدردانی کرد.

کد خبر 5456426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha