۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱

پیگیری مهر؛

سیستم روشنایی فرودگاه پارس‌آباد اجرایی شد

سیستم روشنایی فرودگاه پارس‌آباد اجرایی شد

اردبیل- مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: سیستم روشنایی فرودگاه پارس‌آباد که یکی از اساسی‌ترین نیازهای استاندارد فرودگاهی است، اجرایی و تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قصابی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با فرماندار پارس‌آباد از برقراری مجدد پروازهای فرودگاه پارس‌آباد مغان خبر داد و اظهار کرد: از ۲ هفته آینده، هر هفته ۲ پرواز در مسیر تهران – پارس‌آباد و بالعکس دایر خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار است تا ۲ هفته آینده در هفته ۲ پرواز در مسیر تهران – پارس‌آباد و بالعکس دایر شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: در وقفه‌ای که به دلیل شرایط ناوگان هوایی ایجاد شده بود از فرصت استفاده کرده و سیستم روشنایی فرودگاه را که یکی از اساسی‌ترین نیازهای استاندارد فرودگاهی است را اجرا می‌کنیم.

قصابی همچنین به پیگیری مصوبات در زمینه جایگاه سوخت‌رسانی و افزایش تعداد پروازها اشاره کرد و افزود: فرودگاه پارس‌آباد به عنوان نخستین فرودگاه استان دارای اهمیت ویژه است.

در ادامه این نشست فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران به دلیل نبود پروازهای منظم رغبتی به سرمایه‌گذاری در پارس‌آباد ندارند.

جابر جهان‌بین اضافه کرد: برای جهش صنعتی و گردشگری با سرمایه‌گذاران متعددی مذاکره کردیم اما به دلیل نبود پروازهای منظم و بعد مسافت، امکان زمینه حضور آنها در منطقه تاکنون فراهم نشده است.

وی بر لزوم ساخت و تجهیز جایگاه سوخت و اختصاص واحد سوخت‌رسانی فرودگاه پارس‌آباد تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری پارس‌آباد با بیان اینکه فرودگاه پارس‌آباد محور توسعه جهشی استان است، بیان کرد: پارس‌آباد مغان در حال تبدیل شدن به مرکز ثقل اقتصادی استان اردبیل و کشور است و فرودگاه برای پشتیبانی از این جهش بزرگ اقتصادی بسیار کارآمد خواهد بود.

کد خبر 5456721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha