۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران:

رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند نابود می شود

رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند نابود می شود

رشت- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه استقلال و عزت ملت ایران مورد تاکید امام خمینی (ره) بود، گفت: رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند نابود می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران با رأی قاطع ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی ایران مهر تأییدی به آن زدند.

وی در ادامه به ویژگی‌های شناخت صحیح و درست امام خمینی از دنیا اشاره و با بیان اینکه ایشان با توجه به شناخت درست در حوزه سیاسی، اجتماعی جمهوری اسلامی ایران را هدایت کردند، افزود: نگاه هوشمندانه امام راحل به مسائل اطراف جمهوریت را در سایه اسلامیت به همه دنیا ثابت کرد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به دیدگاه امام خمینی و تاکید ایشان مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی تنها نباید در حد یک تغییر نام و رژیم باشد، گفت: تغییر ساختارها اهداف اصلی انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه باید همه احکام اسلام در قالب جمهوری اسلامی اجرا شده و به آن توجه شود، گفت: گسترش عدالت و اجرای احکام خداوند از مهم‌تری اولویت‌ها در جمهوری اسلامی است که باید در عمل اجرا شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تأکید بر لزوم تبیین و روشنگری در راستای اجرای عدالت اسلامی، تصریح کرد: وجود استقلال و تاکید امام راحل بر این موضوع تنها برای عزت بخشی به ملت ایران بوده است.

وی با اشاره به دشمنی کشورهای استکباری با جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز رژیم صهیونیستی همانند سابق نیست و شاهد هستیم که گروه‌های فلسطینی در دل این رژیم منحوس دست به عملیات می‌زنند رژیم صهیونیستی می‌داند دست از پا خطا کند نابود می‌شود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه مقابله با آمریکا و عدم مذاکره با آن به واسطه ظلم و ستم به کشورهای مظلوم از اهداف امام و انقلاب بود، اظهار کرد: متأسفانه برخی دولت آمریکا را کدخدای دنیا می‌دانند و هم امور را به تأیید این کشور وصل کرده اند.

کد خبر 5457188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha