۱۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰

کشف بیش از ۹۷ کیلو حشیش در شیراز

کشف بیش از ۹۷ کیلو حشیش در شیراز

شیراز-جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز در بازرسی از یک خودرو وانت، ۹۷ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک زاده در اظهار داشت: مأموران کلانتری آزادگان شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو وانت مشکوک و دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده که عرصه را بر خود تنگ می دید، با رها کردن خودرو و با توجه به تاریکی هوا متواری شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۹۷ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تلاش ها برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد، گفت: مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

نوجوانی که در دام سایت های کلاهبرداری قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کلاهبرداری از یک نوجوان خبر داد که با اقدام سریع پلیس فتا پول از دست رفته وی عودت و به حسابش واریز شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان ادامه داد: نوجوانی ۱۸ ساله به پلیس فتا شهرستان کازرون مراجعه و اظهار داشت با مشاهده تبلیغات فریبنده در شبکه های اجتماعی بنا بر سرمایه گذاری با سود زیاد و تضمینی، خودرویی که پدرم برایم خریده بود را فروخته و معادل یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در سایت اعلام شده سرمایه گذاری کردم که پس از مدتی هیچگونه سودی که از سایت نبردم، کل دارایی ام را نیز از دست دادم.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات فنی دقیق درگاه های اینترنتی سایت مذکور احصاء و با کسب تکلیف از مقام قضائی حساب های متصل به آن مسدود و متهم که ساکن یکی از استان های شمالی کشور بود، شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به آن استان نیابت شد.

کد خبر 5457627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha