۱۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۰۶

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان اعلام کرد؛

شروع به کار ادارات استان همدان در ۱۴ فروردین با یک‌ ساعت تاخیر

شروع به کار ادارات استان همدان در ۱۴ فروردین با یک‌ ساعت تاخیر

همدان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان با بیان اینکه ادارات در سطح استان همدان به جز بانک ها فردا با یک ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا میرصفدری با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی به جز بانک‌ها در استان همدان با یک ساعت تأخیر در ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ شروع به کار خواهند کرد، گفت: با دستور استاندار همدان و با عنایت به اینکه از ۱۴ فروردین ماه کلیه مقاطع و کلاس‌های درسی مدارس و دانشگاه هاحضوری برگزار می‌شود و به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به جز بانک‌ها با یک ساعت تأخیر شروع به کار خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان خاطرنشان کرد: آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا صورت گرفته و بر این امر نظارت دقیق انجام خواهد شد.

کد خبر 5457698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      0 0
      لطفا یک جوری به سمع استاندار و مسئولین استانی برسانید که برخی مدیران ادارات از دستور دولت تمرد کرده و اجازه استفاده از یکساعت ارفاقی را به کارکنان نمیدهند !! بالاخره استانداریها نمایندگان مستقیم دولت در استانها هستند و میبایست نظارت کافی بر اجرای دستورات را داشته باشند.