۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۴۶

رئیس اورژانس بوشهر:

خدمات‌دهی اورژانس استان بوشهر در نوروز امسال ۳۸ درصد افزایش یافت

خدمات‌دهی اورژانس استان بوشهر در نوروز امسال ۳۸ درصد افزایش یافت

بوشهر- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خدمات‌دهی اورژانس استان بوشهر در نوروز امسال ۳۸ درصد افزایش یافت.

عبدالرحیم دادجو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفندماه اظهار داشت: این طرح تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه یافت و مأموریت‌های متعددی در این ایام انجام شد.

وی از انجام ۱۱ هزار تماس با اورژانس طی این مدت خبر داد و بیان کرد: در مجموع دو هزار و ۹۹۴ مأموریت ترافیکی و غیر ترافیکی در استان انجام و به سه هزار و ۴۳ مصدوم خدمات رسانی شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به انجام ۷۴۳ مأموریت ترافیکی خاطرنشان کرد: در این مدت دو هزار و ۲۵۱ مأموریت غیر ترافیکی نیز انجام شد.

وی از افزایش ۲۲ درصدی مأموریت‌های ترافیکی در استان بوشهر طی تعطیلات نوروزی خبر داد و اضافه کرد: مأموریت‌های مربوط به حوادث غیر ترافیکی نیز در این مدت ۸۵ درصد افزایش یافته است.

ثبت ۷۲ مورد فوت

دادجو از انتقال هزار و ۲۴۰ مصدوم به بیمارستان‌ها خبر داد و افزود: ۵۸۱ نفر در محل درمان و ۳۱۱ نفر با دادن امضا و رضایت مرخص شدند.

وی از ثبت ۷۲ مورد فوت به اورژانس طی تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: ۱۳ مورد از این موارد مربوط به حوادث ترافیکی و ۵۹ مورد غیر ترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش ۳۸ درصدی خدمات‌رسانی اورژانس استان بوشهر در ایام نوروز امسال نسبت به سال قبل خبر داد.

دادجو تاکید کرد: هفت مورد امداد رسانی با بالگرد از جمله اقدامات شاخص اورژانس در تعطیلات نوروز امسال بود که از این تعداد عملیات سه مورد در یک روز اتفاق افتاد.

کد خبر 5457860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha