۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس باید جدی باشد

نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس باید جدی باشد

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس باید جدی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی ظهر یکشنبه در آیین بازگشایی آموزش حضوری مدارس در دبستان شمس کوی فرهنگ شهر زنجان، گفت: نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس باید جدی باشد.

وی با بیان اینکه حداقل کار در مدارس استفاده از ماسک و ایجاد تهویه مناسب برای کلاس‌های درس است، اظهار داشت: در ایام شیوع کرونا در هیچیک از کشورهای پیشرفته دنیا مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل نشد و آموزش با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برقرار بود ولی در کشور ما این چنین نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اقدامات متعددی طی روزهای گذشته برای آماده سازی مدارس در استان زنجان برای حضور دانش آموزان اتفاق افتاده است.

رفیعی تاکید کرد: کرونا ریشه کن و تمام نشده و ما باید به همزیستی با آن و ادامه فعالیت‌های مهم اجتماعی، آموزشی، اقتصادی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی عادت کنیم.

وی افزود: معلمان عنصر اصلی تعلیم و تربیت هستند و با شرایطی که در آغاز مجدد آموزش حضوری ایجادشده امیدواریم معلمان همچنان درتربیت انسان‌های وارسته تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ابراز کرد: کرونا باعث ایجاد سبک زندگی جدیدی شد و این سبک زندگی ناشی از کرونا تاثیرات خودش را دارد ولی باید تعلیم و تربیت دانش آموزان تقویت شود.

کد خبر 5458096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha