۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶

رضا عنایتی:

منظور مربی پرسپولیس را نمی فهمم/ ساده گرفتن حریفان خطرناک است

منظور مربی پرسپولیس را نمی فهمم/ ساده گرفتن حریفان خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: منظور مربی پرسپولیس را نمی فهمم اما فکر نمی کنم تیمی اندازه هوادار به پرسپولیس از کرنر فشار آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و هوادار تهران گفت: بازی با پرسپولیس قطعاً خیلی سخت است. آنها تیمی همیشه مدعی قهرمانی بوده‌اند اما ما می‌خواهیم مثل بازی رفت عملکرد خوبی مقابل آنها داشته باشیم. آنها مهره‌های خیلی خوبی دارند و می‌دانیم اگر کوچک‌ترین اشتباهی کنیم تاوان سختی باید بدهیم.

مربی تیم فوتبال هوادار تهران افزود: برای این دیدار تمام نفرات را داریم. خوبی چنین دیدارهایی این است که انگیزه تیم بالا می‌رود. ما باید فقط روی مسائل فنی کار کنیم و بتوانیم تا دقیقه ۹۰ و حتی وقت‌های اضافی تمرکز بالا داشته باشیم. تجربه تلخی از بازی رفت داریم که در دقیقه ۹۳ گل خوردیم که البته کارشناسان داوری گفتند که خطا بود. در مجموع برای بازی فردا تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی ارائه دهیم و موفق باشیم.

عنایتی درباره شرایط پرسپولیس تصریح کرد: آنها فردا با تمام وجود و توان خود بازی خواهند کرد چون در صدر جدول اختلاف امتیاز وجود دارد و هیچ راهی جز بردن ما را امتحان نمی‌کنند. باید بتوانیم از این فشار و استرس به نفع خودمان استفاده کنیم و در تمام دقایق بازی تمرکز داشته باشیم. به نظرم اگر حاشیه به وجود نیاید بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. ما هم نیم‌نگاهی به رده‌های بالای جدول داریم و می‌خواهیم در هفت بازی باقیمانده بهترین نتایج را بگیریم تا به هدف خود برسیم.

عنایتی درباره سابقه استقلالی بودن او و تأثیر آن در بازی فردا با توجه به جدال استقلال با پرسپولیس برای کسب قهرمانی گفت: در حال حاضر سرمربی هوادار هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. به برداشت شما از این بازی بنا به سابقه من در استقلال و اینکه هوادار استقلال هستم، احترام می‌گذارم ولی تمرکز من روی تیم هوادار است تا با همین تیم موفق شوم. به همین خاطر این بازی حساسیت مضاعفی برای من و برای بازیکنانم ندارد و فقط می‌دانیم یک بازی بزرگ مثل بازی با استقلال در پیش داریم. بازی‌های رفت و برگشت با استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان اهمیت زیادی دارد، وگرنه این بازی‌ها نیز مثل همه دیدارها سه امتیاز دارند.

سرمربی هوادار درباره اظهارات حمید مطهری مبنی بر تاکتیک بازی بسته هوادار گفت: منظور مربی را نمی‌فهمم و برایم هم مهم نیست چون تفکرات خودمان را داریم. تنها تیمی در لیگ هستیم که از لحاظ آماری بیشترین ضربه کرنر را داشتیم. رویکرد ما بازی فشرده از خط حمله است تا تیم‌ها نتوانند جلو بیایند. در بازی رفت حدود ۱۹ ارسال از کرنر داشتیم. فکر می‌کنم هیچ تیمی اینقدر به پرسپولیس کرنر نزد. مطمئن باشید من زیبایی فوتبال را فدای نتیجه‌گیری نمی‌کنم. دیدید که ما در ۹ هفته اول که نتیجه نگرفتیم اما بازی زیبا انجام دادیم.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ درباره قرعه‌کشی جام جهانی قطر و هم گروهی ایران با انگلیس، آمریکا و برنده دیدار پلی‌آف اروپا (ولز با برنده اسکاتلند و اوکراین) تصریح کرد: وقتی علی دایی برای انجام قرعه‌کشی به سالن دعوت شد غرور من را گرفت. خدا را شکر که علی دایی را داریم و به او افتخار می‌کنیم. گروه بسیار خوبی برای ما به دست آمد، ولی ما همه چیز را ساده گرفته‌ایم که این می‌تواند خطرناک باشد. اگر برای جام جهانی تدارکات خوبی را نداشته باشیم باید کارگروه شکست برای جام جهانی تشکیل بدهیم. الان باید بهترین تدارکات را برای تیم ملی داشته باشیم تا وقتی به جام جهانی رفتیم نتایج خوب بگیریم.

او درباره شایعات پیرامون تیم ملی ایران در ۲۰۰۶ که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ بر عهده داشت گفت: در آن سال ما تیم پرستاره‌ای داشتیم ولی متأسفانه در برابر مکزیک بازی خوبی انجام ندادیم و همه چیز از دست رفت اما اینکه می‌گویند آن تیم چند دسته بود را اصلاً قبول ندارم. ما یک دست و یکدل بودیم و کسی در آن بازی کم کاری نکرد. حالا امیدوارم با توجه به شرایط تیم ملی و گروهی که داریم بتوانیم نتیجه بگیریم.

کد خبر 5458271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرشاد IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      بخدا قسم هرچی بگید فلان کار خوبه یا چه کارهایی باید انجام بدیم اب در هون کوبیدیم از دست این مسوولین بی کفایت. مسوولین کاری نخواهند کرد تمام. هر کسی هم که میخواد سردرد بگیره و فشار خونش بره بالا بشینه هر سه تا بازیرو ببینه.
    • منصور سلیمانی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 0
      چطور شیش امتیاز شیرین به هم کیسه ات تقدیم کردی