۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹

۴ تیم بر روند حضوری شدن مدارس شهرستان ازنا نظارت می‌کنند

۴ تیم بر روند حضوری شدن مدارس شهرستان ازنا نظارت می‌کنند

ازنا- همزمان با بازگشت دانش‌آموزان به کلاس‌های درس «طرح پایش» با هدف نظارت بر روند آموزش حضوری در مدارس شهرستان ازنا انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی غلامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ازنا ظهر یکشنبه در حاشیه بازگشایی مدارس این شهرستان با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا برای بازگشت به آموزش حضوری گفت: از صبح امروز (یکشنبه چهاردهم فروردین)، دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی با حضور در مدارس و کلاس‌های درس، آموزش را به شیوه حضوری ادامه دادند.

وی افزود: در مدارسی هم که در طول ایام تعطیلات میزبان مهمانان نوروزی بوده‌اند، با همت و تلاش مدیران و کادر اجرایی مدرسه، شرایط برای بازگشت به آموزش حضوری فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ازنا اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح، ۴ تیم نظارتی در مدارس شهرستان حضور یافته و بر اساس آیتم‌های مشخص شده، به بررسی چگونگی فعالیت کلاس‌های حضوری می‌پردازند.

وی با اشاره به الزام استفاده از ماسک و تهویه هوا در مدارس خاطرنشان کرد: مدیران با تهیه ماسک (برای استفاده در مواقع اضطراری) و همچنین مواد شوینده و ضدعفونی، شرایط را برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فراهم کنند.

کد خبر 5458345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha