۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۰۱

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

شهرداری شیراز در نوروز ١٢ ایراد ساختاری داشت

شهرداری شیراز در نوروز ١٢ ایراد ساختاری داشت

شیراز- عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برخلاف تاکیداتی که در خصوص رفع مشکلات در شیراز به شهرداری ارائه شد اما شاهد ١٢ تخلف ساختاری توسط شهرداری در ایام نوروز بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود زارعی در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: پیش از نوروز به شهرداری شیراز ٣۵ تکلیف ابلاغ شد که شهرداری مکلف به پیاده سازی آن بود.

وی اضافه کرد: برای اولین بار در سطح کلانشهر شیراز ستاد عالی نظارت بر شهرداری ایجاد و نحوه فعالیت شهرداری در نوروز و پیش از آن مورد ارزیابی و واکاوی قرار گرفت.

زارعی تاکید کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته بیش از ۵ هزار ایراد مشاهده شد که با انتقال این مشکلات به مسئولان ذی ربط زمینه برطرف شدن این مشکلات در شهرداری شیراز فراهم گشت این در حالی است که تنها ۶٩ درصد از مشکلات موجود در این بخش رفع شد.

این عضو شورای شهر شیراز اظهار کرد: شهرداری شیراز در نوروز سال ١۴٠١ هشت برجستگی داشت و ١٢ ایراد ساختاری که نسبت به واکاوی آن در فضاهای تخصصی و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز اقدام خواهد شد.

به گفته مسئولان شهرداری شیراز این نهاد در نوروز سال ١۴٠١ تا پیش از تعطیلات انتهایی نوروز بالغ بر ٨٧٩ هزار نفر را به صورت موقت اسکان دادند.

چرا شهرداری گزارش عملکرد نداد؟

رضا محمدیان عضو شورای اسلامی در ادامه صحن علنی شورای شهر گفت: نزدیک به سه میلیون مسافر وارد شهر شیراز شده اند که این بهترین فرصت برای بیان ویژگی‌های شهر شیراز و معرفی ان به جهان بود که از دست رفت.

محمدیان افزود: همواره رسم بر این بوده است که شورای اسلامی شهر شیراز در اولین جلسه پس از نوروز میزبان شهردار و معاونان وی بوده تا نسبت به گزارش عملکرد خود در نوروز اقدام کنند و اکنون این سوال مطرح است چرا شهرداری هیچ اقدامی در خصوص ارائه گزارش عملکرد نکرد.

این عضو شورای شهر در ادامه تصریح کرد: شیراز شهر فرهنگ، ادب. هنر است و باید خروجی کار مسئولان شهر شیراز به گونه‌ای باشد که جهان از این فعالیت‌ها لذت ببرد نه این که با منتشر شدن تصاویری در فضای مجازی آبروی شیراز در جهان برود.

او ادامه داد: انتشار تصاویری مبنی بر اینکه مردم از دیوارهای حافظیه بالا رفته اند چهره شهر شیراز را نازیبا کرد این در حالی است که باید فعالیت‌های فرهنگی در شیراز با اصالت بیشتری انجام شود.

کد خبر 5458488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha