۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳

فرمانده انتظامی اشتهارد خبر داد؛

تصادف در جاده بوئین زهرا _ اشتهارد با یک کشته و ۴ مصدوم

تصادف در جاده بوئین زهرا _ اشتهارد با یک کشته و ۴ مصدوم

البرز - فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در جاده بوئین زهرا به اشتهارد با یک کشته و ۴ مصدوم خبر داد.

علی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه امروز مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر وقوع یک فقره تصادف خودروی پژو ۴۰۵ با احشام در مبادی ورودی شهرستان اشتهارد را اعلام و بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به دلیل نامعلومی با یک اسب برخورد و سپس به سمت موانع اطراف جاده پرتاب شده که بر اثر این سانحه ۳ نفر مصدوم شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد اظهار داشت: متأسفانه در حین امداد رسانی به خودرو آسیب دیده توسط عوامل انتظامی و امدادی، یک خودروی پراید از مسیر جاده منحرف و با برخورد با آمبولانس، باعث فوت راننده پراید و مصدومیت یکی از مأموران پلیس در حال امداد رسانی می‌شود.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: در این حادثه رانندگی مأمور انتظامی در حال امداد رسانی و ۳ نفر از سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ مصدوم و راننده خودرو پراید به دلیل شدت صدمه وارده در دم فوت می‌کند.

این مقام انتظامی یادآوری کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 5459100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha