۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۴

نماینده پارلمان لبنان:

برخی در لبنان شعارهایی می دهند که توان اجرای آنرا ندارند

برخی در لبنان شعارهایی می دهند که توان اجرای آنرا ندارند

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: مقامات مسئول در لبنان فرصت ها را غنمیت بشمارند و پیشنهادات ایران در موضوع احداث کارخانه های برق را بپذیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: مقامات مسئول در لبنان فرصت ها را غنمیت بشمارند و پیشنهادات ایران را بپذیرند.

این نماینده پارلمان لبنان که در مراسم حزب الله در شهرستان قلاویه درجنوب لبنان سخن می گفت، اعلام کرد: برخی از جناح ها شعارهایی می دهند که قادر نیستند هیچ یک از آنها را اجرایی کنند.

وی افزود: اگر هدفشان مقاومت است باید به آنها بگویم که هرگز قادر نخواهید بود این شعارها را اجرایی کنید. فرصت هایی هست که مسئولان باید فورا غنیمت بشمارند و از آنها استفاده کنند. جنگ در یمن شاهد تحولات جدیدی است و درگیری بین المللی در اوکراین روی منطقه تاثیر می گذارد و آمریکا قبل از توافق هسته ای از ایران می خواهد که نفتش را در بازارهای جهانی پمپاژ کند بنابراین لبنان نباید منتظر باشد و فرصت را از دست بدهد و پیشنهاداتی که ایران در موضوع احداث کارخانه های برق ارائه می کند، بپذیرند زیرا یکی از بزرگترین مشکلات لبنانی ها برق و مشتقات نفتی است. به مسئولان لبنان توصیه می کنیم که از همین اکنون دست به کار شوند و منتظر نباشند تا آمریکایی ها با آنها اجازه دهد پیشنهادات ایران را بپذیرند.

وی افزود: کسانی که ایران را تحریم و محاصره کرده اند، اکنون به دنبال راه حل هایی با آن هستند در حالی که در لبنان کسانی را می بینیم که حل مشکلات کشورشان را با وجود گزینه های متنوع از جمله استفاده از ایران نمی پذیرند.

عضو فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان تصریح کرد: دولت باید سریعا برای عقد قراداد با جمهوری اسلامی ایران اقدام کند زیرا بسیاری از کشورهای اروپایی و جهان هم اکنون برای انعقاد قراداد با ایران حتی قبل از توافق هسته ای در حال رقابت هستند در حالی که لبنان این را نمی خواهد زیرا از تحریم های آمریکا می ترسد.

کد خبر 5459131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسماعیل IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      0 0
      چرا برا ایران نیروگاه نمیسازند