۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۰۱

در ارتباط با تحولات اوکراین؛

بایدن: پوتین باید محاکمه شود/ زاخارووا: از اشغال عراق آغاز کنید

بایدن: پوتین باید محاکمه شود/ زاخارووا: از اشغال عراق آغاز کنید

درحالیکه «بایدن» خواستار «محاکمه پوتین به اتهام جنایت جنگی» شد؛ سخنگوی وزارت خارجه روسیه تصریح کرد: عالی است؛ ولی بهتر است واشنگتن از بمباران یوگسلاوی و اشغال عراق شروع کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی اِسکای نیوز، «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا بدون اشاره به جنایت های مقامات کشورش در سراسر جهان، امروز دوشنبه در سخنانی خواستار اعلام وقوع جنایت جنگی علیه پوتین شد!

رییس جمهور آمریکا در این باره گفت: او (پوتین) یک جنایتکار جنگی است؛ ما باید در این باره اطلاعاتی را به دست بیاوریم. ما باید به تأمین تسلیحات مورد نیاز برای جنگیدن اوکراین ادامه داده و همه جزییات رویدادها را نیز جمع آوری کنیم تا بتوانیم محاکمه یک جنایت جنگی را به انجام برسانیم.

در واکنش به ادعاهای بایدن علیه پوتین، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: عالی است ؛ ولی بهتر است واشنگتن از بمباران یوگسلاوی و اشغال عراق شروع کند.

کد خبر 5459356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      3 0
      اگه قرار باشه جنایتکاران محاکمه شوند باید اول سران و مسئولان آمریکا ، صهیونیست‌ها ، عربستان سقوطی و بعضی کشورهای اروپایی اول حاکمه و مجازات بشن بعد پوتین.
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      1 0
      بسم الله الرحمن الرحیم باید از خسارات ایران در سرنگونی حکومت مردمی مصدق و سپس تحریک صدام برای حمله به ایران ،ونقش فعال امریکا درآن ذکر گردد
    • علی رضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      1 0
      بسمه تعالی آمریکا که خودش بزرگترین جنایتکار جنگی در جهان است اول روسای جمهور آمریکا را محاکمه کند تا ببینیم چه می شود .