۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۶

در گفت و گو با مهر اعلام شد؛

فوت یک شهروند فرخ‌شهری درپی انفجار «زودپز»

فوت یک شهروند فرخ‌شهری درپی انفجار «زودپز»

شهرکرد- رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری از فوت یک شهروند فرخ‌شهری درپی انفجار «زودپز» خبر داد.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز گذشته طی تماس تلفنی با ۱۱۵ مبنی بر انفجار «زودپز» و صدمه دیدن یک خانم ۳۴ ساله تیم امدادی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این خانم به دلیل شدت جراحات و ایست قلبی فوت کرده بود، عنوان کرد: فوت به علت انفجار و ضربه شدید زودپز به ناحیه سراین خانم بوده است.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت استفاده شهروندان از وسایل ایمن، تصریح کرد: قبل از استفاده از وسایلی همچون «زودپز» حتماً از باز بودن دریچه خروج هوا و ایمنی ظرف اطمینان حاصل شود.

حیدری با بیان اینکه از ظرفیت کامل ظروف پخت غذا همچون «زودپز» نباید استفاده شود، مطرح کرد: در زمان باز کردن درب «زودپز» باید از باز بودن دریچه خروج هوا و خارج شدن کامل هوای داخل ظرف اطمینان حاصل کرد و سپس اقدام به باز کردن در آن کرد.

وی افزود: شهروندان در زمان باز کردن چنین ظروفی سر و گردن خود را عقب تر از آن نگه دارند تا در صورت انفجار ضربه به سر و سینه وارد نشود.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری ضربه ناشی از انفجار «زودپز» را یکی از بدترین نوع ضربه‌ها دانست و ادامه داد: در زمان انفجار درب «زودپز» همچون ترکش عمل می‌کند و موجب مصدومیت شدید و حتی مرگ فرد می‌شود.

حیدری گفت: در این حادثه فرد دیگری دچار مصدومیت نشده است.

کد خبر 5459527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha