۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد؛

رئیس دانشگاه تهران در صحن شورا علت قطع درختان را توضیح بدهد

رئیس دانشگاه تهران در صحن شورا علت قطع درختان را توضیح بدهد

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم دعوت رئیس دانشگاه تهران به صحن شورا گفت: رئیس دانشگاه تهران باید پاسخگو باشد که به چه دلیل نیاز است درختان را قطع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد صادقی در پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره موضوع قطع درختان از سوی مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران در منطقه ۳ و نیز ضرب و شتم نیروهای شهرداری تهران در راستای اجرای قانون گفت: دیروز متأسفانه شاهد برخورد نیروهای مجموعه دانشگاه تهران با نیروهای خدوم شهرداری تهران بودیم که برای اجرای قانون و جلوگیری از قطع درختان در آن محل حاضر شده بودند.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران افزود: به نظر این موضوع نیاز به اقدامی فراتر از تذکر در صحن شورا دارد و می‌بایست شخص ریاست دانشگاه تهران به صحن شورا دعوت شوند و پاسخگوی این موارد باشند.

وی خاطرنشان کرد: ریاست دانشگاه تهران باید پاسخگو باشند که به چه دلیل نیاز است درختان را قطع کنند و به چه حقی نیروهای خدوم شهرداری را ضرب و شتم کرده‌اند.

صادقی ادامه داد: ما اگر از هر شخص یا نهادی توقع چنین برخورد نابجایی داشته باشیم که هیچ شخص و مقامی حق برخورد نابجا را ندارد، از نهاد دانشگاه تهران و ریاست دانشگاه به‌عنوان یک نهاد فرهیخته، فرهنگی و فرهنگ‌ساز این توقع را نداریم.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران تصریح کرد: از هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تقاضا دارم بر اساس قانون و الزاماتی که داریم شخص ریاست دانشگاه تهران را به صحن شورا برای پاسخگوی به این موارد دعوت کنند.

کد خبر 5459595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha