۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی:

همایش ملی پروفسور «معتمدنژاد» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

همایش ملی پروفسور «معتمدنژاد» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند- مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از برگزاری همایش ملی پروفسور معتمد نژاد طی آذر ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مقامی پیش از ظهر سه شنبه در نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز حوزه اطلاع رسانی استان خاطرنشان کرد: انعکاس جامع دستاوردهای دولت در قالب اقدامات دستگاه‌های اجرایی و ارتقا جایگاه روابط عمومی، از مهمترین اهداف هیئت اندیشه‌ورز حوزه اطلاع رسانی استان است.

وی با بیان اینکه برای تحقق هر چه بهتر این دو هدف متعالی می‌بایست در اولین گام، نظام مسائل روابط عمومی استان مشخص شود، تصریح کرد: باید با واکاوی کامل شرایط ببینیم جایگاه روابط عمومی‌ها کجاست، سپس با بررسی نقاط ضعف و قوت موجود، مسائل مغفول مانده را مدنظر قرار دهیم.

به گفته وی؛ روابط عمومی ادارات شهرستانی هم در این هیئت جایگاه ویژه‌ای دارند و به طور خاص هدف گذاری شده‌اند.

مشاور استاندار در امور روابط عمومی با تأکید بر جایگاه روابط عمومی‌ها در انعکاس اقدامات دستگاه‌ها، متذکر شد: دستگاه‌ها در راستای رفع مشکلات استان، برنامه‌هایی دارند که باید به خوبی اطلاع رسانی شوند تا مردم بتوانند از این خدمات به درستی بهره برداری کنند.

مقامی با اشاره به اینکه اعضای منتخب هیئت اندیشه‌ورز حوزه اطلاع رسانی استان، یک جامعه نخبگانی است، اظهار داشت: انتظاری که از این هسته فکری می‌رود این است که با ایده‌ها و افکار تازه و همچنین آسیب شناسی شرایط موجود، به پویایی روابط عمومی‌های دستگاه‌ها کمک کنند.

وی، تلاش اعضا را شرط قوام و دوام هیئت اندیشه‌ورز عنوان کرد و گفت: حفظ منزلت و شأنیت هیئت اندیشه‌ورز به تک تک اعضای آن بستگی دارد.

مدیر روابط عمومی استانداری با اشاره به پاره‌ای از مشکلات روابط عمومی‌ها، خاطرنشان کرد: تدوین نظام مسائل حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی‌های استان ضرورت دارد.

مقامی ادامه داد: در اغلب ادارات، افراد همزمان با حضور در روابط عمومی، چند پست سازمانی و حوزه فعالیتی دیگر هم دارند، که این مسئله، موضوع اطلاع رسانی درست و بموقع را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وی فضای مجازی را از ظرفیت‌های بسیار ارزشمند برای اطلاع رسانی برشمرد و تصریح نمود: تولید محتوای مناسب با فرهنگ و بوم منطقه می‌تواند به موفقیت روابط عمومی در انعکاس اقدامات و خدمات دستگاه‌ها کمک کند.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در ادامه از برنامه روابط عمومی استانداری برای برگزاری همایش بزرگداشت پروفسور معتمد نژاد گفت و اظهار داشت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش ملی، مساعدت و همراهی همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

به گفته وی؛ این همایش، آذرماه امسال و همزمان با سالروز درگذشت پدر علم ارتباطات برگزار خواهد شد.

مقامی بر توجه ویژه روابط عمومی‌ها در استفاده از ظرفیت‌های استان تأکید کرد و متذکر شد: استفاده عادلانه از ظرفیت‌های کانون‌های آگهی تبلیغاتی و مؤسسات مستندساز از مسائلی است که باید مد نظر مدیران روابط عمومی قرار گیرد.

کد خبر 5459896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha