۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۰۵

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

قم ۱۷ پروژه نیمه تمام دارد/تلاش برای احیای بافت فرسوده

قم ۱۷ پروژه نیمه تمام دارد/تلاش برای احیای بافت فرسوده

قم-رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه قم در حال حاضر ۱۷ پروژه نیمه تمام دارد گفت: تمام تلاش اعضای شورا و مدیریت شهری بر اتمام این پروژه ها است و تا اتمام آنان، پروژه جدید شروع به کار نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسلامی ظهر سه شنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: ۹۵ درصد بودجه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قم در سال گذشته محقق شد و امسال نیز ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری قم است که البته این میزان می‌توانست تا ۸ هزار میلیارد نیز دیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: شهرداری می‌بایست به سمت درآمدهای پایدار حرکت کند تا شاهد افزایش بهره وری ها و نیز کاهش هزینه‌ها و به دنبال آن ارتقا خدمت رسانی به شهروندان باشیم و در این راستا مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم فعال شد تا بررسی‌های لازم در این موضوعات را انجام دهد.

اسلامی با بیان اینکه توجه به بافت فرسوده و تاریخی از موضوعات جدی در سال جاری است که شورای اسلامی شهر قم به آن ورود داشته است افزود: کاهش مناطق بافت تاریخی و نیز مجوز یک طبقه بیشتر به ساختمان‌ها در بافت فرسوده از جمله پیشنهادها برای رونق بازسازی در این قسمت از مناطق شهر است.

وی بیان داشت: امیدواریم ضلع صحن شرقی حرم مطهر که البته دارای مشکلات حقوقی و پیچیده و در عین حال نیازمند به اعتبار سنگینی است در سال جاری دنبال شود و به نتیجه برسد.

اسلامی با بیان اینکه خدمات شهری می‌بایست بر پایه عدالت محوری باشد افزود: تلاش شده تا به مناطق کم برخوردار در شهر قم توجه ویژه ای شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه قم در حال حاضر ۱۷ پروژه نیمه تمام دارد ابراز داشت: تمام تلاش اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری بر اتمام این پروژه‌ها است و تا این امر محقق نشود پروژه جدیدی شروع به کار نمی‌کند.

کد خبر 5460064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha