۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳

ولادیمیر پوتین:

غرب می‌کوشد اشتباهاتش در سیاست اقتصادی را به گردن روسیه بیندازد

غرب می‌کوشد اشتباهاتش در سیاست اقتصادی را به گردن روسیه بیندازد

رییس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: غرب می‌کوشد اشتباهاتش در سیاست اقتصادی را به گردن روسیه بیندازد.

به گزارش خبرگزار مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: وضعیت در بخش انرژی از جمله به دلیل فشار بر گازپروم رو به وخامت است.

رییس جمهور روسیه در این باره گفت: وضعیت در بازار جهانی مواد غذایی اخیراً به دلیل اشتباهات غرب و اعمال تحریم ها دچار وخامت شده است. غرب در تلاش است اشتباهات خود در سیاست اقتصادی را به گردن روسیه بیندازد.

«ولادیمیر پوتین» اضافه کرد: همانطور که می دانید، وضعیت بازار جهانی مواد غذایی طی ۲ سال گذشته به نحو محسوسی پیچیده‌ تر شده است. اشتباهات در سیاست های اقتصادی، انرژی و مواد غذایی کشورهای توسعه یافته ۲ سال پیش منجر به افزایش شدید قیمت مواد غذایی در سراسر جهان شد و وضعیت تنها در هفته های اخیر بدتر شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: وضعیت در بخش انرژی در نتیجه اقدامات ظالمانه از جمله فشارهای اداری بر شرکت گازپروم ما در برخی کشورهای اروپایی رو به وخامت است و مسبب هیچیک از این مشکلات، مسکو نیست.

وی خاطر نشان کرد: کشورهای غربی سعی می کنند مشکلات در بخش انرژی خود را با سعی در ملی کردن اموال مسکو به خرج روسیه حل و فصل کنند؛ البته نباید فراموش کنیم که این موضوع یک سلاح دو لبه است.

کد خبر 5460107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha