۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۵

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

۱۰۰ آشپزخانه برای پخت غذای گرم در ایلام راه اندازی شد

۱۰۰ آشپزخانه برای پخت غذای گرم در ایلام راه اندازی شد

ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: برای ماه رمضان، ۱۰۰ آشپزخانه برای پخت غذای گرم در ایلام راه اندازی شده است.

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ۱۰۰ آشپزخانه برای پخت غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیرین عزیز در حال راه اندازی است.

وی بیان کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم که بنا به نیت خیرین انجام می‌گیرد، توزیع ۶۲ هزار سبد غذایی و معیشتی با سرانه هر سبد ۴۰۰ هزار تومان بین مددجویان و نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

وی گفت: در توزیع سبدهای معیشتی مددجویان مناطق روستایی، خانواده‌های با سرپرست زن، دارای بیمار، سالمندان و خانواده‌های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

طاهری به سومین برنامه مهم امداد در ماه رمضان اشاره کرد و افزود در طرح اکرام و محسنین برنامه جذب هشت هزار و ۴۰۰ حامی را در دستور کار داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: اوج برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان و هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان خواهد بود.

وی افزود: توزیع سبدهای غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله صدا و سیما، سپاه امیرالمومنین، دستگاه‌های مختلف و بویژه مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان خواهد بود و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده‌اند برای مشارکت در این امر خیر دعوت می‌کنیم.

کد خبر 5460421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha