۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵

«هاآرتص» فاش کرد؛

ورود هیأت اوکراینی به «تل آویو» برای خرید تسلیحات از صهیونیست‌ها

ورود هیأت اوکراینی به «تل آویو» برای خرید تسلیحات از صهیونیست‌ها

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که اعضای هیأتی از کشور اوکراین به منظور خرید تسلیحات از رژیم صهیونیستی، از یک هفته گذشته وارد «تل آویو» شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» از سفر اعضای هیأتی از کشور اوکراین به «تل آویو» پرده برداشت. این روزنامه اعلام کرد که هیأت مذکور از یک هفته پیش وارد تل آویو شده است.

بر اساس این گزارش، هاآرتص اعلام کرد: هیأت اوکراینی از یک هفته پیش به تل آویو سفر کرده و نشست‌هایی با مسئولان شرکت‌های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به منظور امضای قرارداد با آن‌ها داشته است.

به گفته این روزنامه، این هیأت اوکراینی با یک مقام بلندپایه سابق ارتش رژیم صهیونیستی که مالک یک شرکت امنیتی است، دیدار کرده و در مورد راه‌های خرید سلاح از شرکت‌های صهیونیست با او گفتگو کرده است؛ مسأله ای که مستلزم موافقت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است. با این حال، هاآرتص بیان کرد که بعید به نظر می‌رسد بنی گانتز با این خواسته موافقت کند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تاکنون به دلیل مخالفت دولت با ارائه کمک‌های نظامی به کی‌یف از ترس برانگیختن خشم روسیه، به شرکت‌های صهیونیست اجازه فروش سلاح به اوکراین را نداده است.

کد خبر 5460622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      0 0
      رسانه ای کردن این اخبارهمه به دلیل فشارامریکا به اسراییل برای نبرد ورویایی بیشترباروسیه است العان امریکا همین کارراباتایوان هم درحال انجام دادن است وتایوان راداردجلومیشکد